επιστολή στο peiratikoi@yahoo.gr
Τελικά γυρίσαμε πάλι από εκεί που ξεκινήσαμε ενα χρόνο πριν. ΄΄ΥΕΝ΄΄ ή πείτε το όπως αλλιώς νομίζετε... βέβαια δεν είναι και τόσο τραγικό αν σκεφτεί κανεις οτι ουσιαστικά εχουμε γυρίσει 30 χρόνια πίσω. Δεν είναι καθόλου υπερβολή αφού σήμερα στο Αίγαίο βρίσκεται εν πλω σχεδόν ο ιδιος αριθμός σκαφών ΛΣ όπως 30 χρόνια πριν (τα υπόλοιπα είναι σε ακινησία) , τα χερσαία μεσα βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και είναι ελάχιστα..κάποτε κυκλοφορούσαμε με τα ερείπια mitsubishi gallant και τώρα κυκλοφορούμε με τα υπο διάλυση nissan teranno , οι μισθοί μας πλησιάζουν αναλογικά τα χάλια της δεκαετίας του '80 αν σκεφτεί κανεις τις περικοπες και την ακρίβεια που μας πλήτει.
Μια διαφορά είναι πως σε σχέση με παλαιοτερα έχουμε πολλές περισσότερες ευθυνες σαν Σωμα και επειδη εχει αλλαξει η κοινωνια μας ολοι εχουν περισσοτερες απαιτησεις απο εμας...αρα καταλαβαινετε ολοι πως η εικονα του μπαρμπα Λιμενικου που την δεκαετια του '80 και τις αρχες του '90 επινε τα ΄΄καραφάκια΄΄ του στο λιμάνι εν ωρα υπηρεσιας περιμένοντας χαλαρα καποιο πλοιο εχει περασει ...μη εχοντας κατι αλλο να κανει , ανηκει πλεον στο παρελθον , ας το καταλάβουμε και εμεις και μην προσπαθουμε να μεταλαχθουμε σε κατι αναλογο.
Αυτο που είναι σταθερή διαχρονική αξία στο Λιμενικό δεν είναι άλλο απο την ανύπαρκτη Διοικητική μέριμνα....και τώρα που το σκέφτομαι ,σήμερα ισως είναι χειρότερα από παλια.
Ολα τα παραπάνω τα λέω γιατί ήμουν και εγώ ενας από αυτούς που ελπιζαν πως θα δημιουργηθεί ενα νεο ΛΣ ..μάχιμο και κοντά στον πολίτη..αλλά έκανα λάθος
Κακώς αντιπαρατιθενται οι συνάδελφοι για την αποστολή του ΛΣ και για ποιο λογο δημιουργηθηκε...έτσι και αλλιως οτι κάναμε στο παρελθόν θα συνεχίζαμε να το κάνουμε και στο μέλλον ..το πολυ πολυ να μας προσεθεταν μερικές αρμοδιοτητες ακομα...ολα αυτά τα περι Ελληνικής ναυτιλίας τα ακούω βερεσέ! ...Ας μου πει κάποιος γιατί η Ελληνική ναυτιλια είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο και αποτελει διαφήμιση για την χώρα μας ενω αντίθετα το Ελληνικο Λιμενικό Σώμα σιγουρα δεν αποτελει διαφήμιση για την πατρίδα μας (δεν εννοώ τα στελέχη του).
Μια ζωη χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι των εφοπλιστών ήμασταν...κάποιοι υψηλόβαθμοι ΑΞ, της ποντοπόρου ναυτιλιας και ολοι οι υπόλοιποι ειμαστε χαμαληδες της Ακτοπλοιας και των Κοτερατζήδων.
Η χαρά των εφοπλιστών είναι ο γλύφτης Λιμενικός που ερπεται και γλύφει παντου προκειμενου να ικανοποιησει την ματαιοδοξια του να γίνει Αρχηγός ή ο άλλος που τους τρέμει και συμβιβάζεται, και οι δυο τους ικανοποιουν με κάθε τρόπο.
ΝΑΙ, ξερω υπάρχουν εξαιρεσεις ...ελάχιστοι!!
Πάντως για τους παραπάνω λόγους φαγώθηκαν οι εφοπλιστές να μας ΄΄κανουν δικούς΄΄ τους ξανα.
Πάντως επι της ουσίας ο ΑΞ που μίλησε για προξενικά ΛΧ του εσωτερικού έχει 1000 δίκια ...το ΛΣ είνα το σώμα των αρχιβισματούχων του κερατά οπότε εχει ενα σωρό καβατζουπηρεσίες σε ολη την επικράτεια , εχει ΄΄καβάτζες΄΄ για αυτούς ακομα και στις δυσκολες και μαχιμες Υπηρεσιες , ας φτιαχτεί αυτή η κατάσταση , ας αλλάξει η γενικότερη νοοτροπία και μετά ας ασχοληθούμε με τα προξενικά ΛΧ.
Αραγε το ξερετε πως οι νεοι (ΛΦ και ΥΞ) απο τωρα ετοιμαζουν και μεθοδεύουν τις μεταθέσεις τους ... θα γεμισει ασθενείς το ΛΣ και επίσης πολλοι συγγενείς ετοιμαζονται να αρρωστήσουν.
Ηδη ξεκινησε πριν μηνες η κωμωδια με τις αναρρωτικες αδειες μαιμου η οποια συνεχιζεται δυναμικά ...ας ενδιαφερθει να ελεγξει κανεις την κατασταση πριν ξεφύγει τελειως , να βάλει αυστηρους κανόνες για να μην αδικηθούν αυτοι που πραγματικά θα έχουν καποιο προβλημα.
Και η διαλυση συνεχιζεται ...
Τελικά γυρίσαμε πάλι από εκεί που ξεκινήσαμε ενα χρόνο πριν. ΄΄ΥΕΝ΄΄ ή πείτε το όπως αλλιώς νομίζετε... βέβαια δεν είναι και τόσο τραγικό αν σκεφτεί κανεις οτι ουσιαστικά εχουμε γυρίσει 30 χρόνια πίσω. Δεν είναι καθόλου υπερβολή αφού σήμερα στο Αίγαίο βρίσκεται εν πλω σχεδόν ο ιδιος αριθμός σκαφών ΛΣ όπως 30 χρόνια πριν (τα υπόλοιπα είναι σε ακινησία) , τα χερσαία μεσα βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και είναι ελάχιστα..κάποτε κυκλοφορούσαμε με τα ερείπια mitsubishi gallant και τώρα κυκλοφορούμε με τα υπο διάλυση nissan teranno , οι μισθοί μας πλησιάζουν αναλογικά τα χάλια της δεκαετίας του '80 αν σκεφτεί κανεις τις περικοπες και την ακρίβεια που μας πλήτει.
Μια διαφορά είναι πως σε σχέση με παλαιοτερα έχουμε πολλές περισσότερες ευθυνες σαν Σωμα και επειδη εχει αλλαξει η κοινωνια μας ολοι εχουν περισσοτερες απαιτησεις απο εμας...αρα καταλαβαινετε ολοι πως η εικονα του μπαρμπα Λιμενικου που την δεκαετια του '80 και τις αρχες του '90 επινε τα ΄΄καραφάκια΄΄ του στο λιμάνι εν ωρα υπηρεσιας περιμένοντας χαλαρα καποιο πλοιο εχει περασει ...μη εχοντας κατι αλλο να κανει , ανηκει πλεον στο παρελθον , ας το καταλάβουμε και εμεις και μην προσπαθουμε να μεταλαχθουμε σε κατι αναλογο.
Αυτο που είναι σταθερή διαχρονική αξία στο Λιμενικό δεν είναι άλλο απο την ανύπαρκτη Διοικητική μέριμνα....και τώρα που το σκέφτομαι ,σήμερα ισως είναι χειρότερα από παλια.
Ολα τα παραπάνω τα λέω γιατί ήμουν και εγώ ενας από αυτούς που ελπιζαν πως θα δημιουργηθεί ενα νεο ΛΣ ..μάχιμο και κοντά στον πολίτη..αλλά έκανα λάθος
Κακώς αντιπαρατιθενται οι συνάδελφοι για την αποστολή του ΛΣ και για ποιο λογο δημιουργηθηκε...έτσι και αλλιως οτι κάναμε στο παρελθόν θα συνεχίζαμε να το κάνουμε και στο μέλλον ..το πολυ πολυ να μας προσεθεταν μερικές αρμοδιοτητες ακομα...ολα αυτά τα περι Ελληνικής ναυτιλίας τα ακούω βερεσέ! ...Ας μου πει κάποιος γιατί η Ελληνική ναυτιλια είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο και αποτελει διαφήμιση για την χώρα μας ενω αντίθετα το Ελληνικο Λιμενικό Σώμα σιγουρα δεν αποτελει διαφήμιση για την πατρίδα μας (δεν εννοώ τα στελέχη του).
Μια ζωη χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι των εφοπλιστών ήμασταν...κάποιοι υψηλόβαθμοι ΑΞ, της ποντοπόρου ναυτιλιας και ολοι οι υπόλοιποι ειμαστε χαμαληδες της Ακτοπλοιας και των Κοτερατζήδων.
Η χαρά των εφοπλιστών είναι ο γλύφτης Λιμενικός που ερπεται και γλύφει παντου προκειμενου να ικανοποιησει την ματαιοδοξια του να γίνει Αρχηγός ή ο άλλος που τους τρέμει και συμβιβάζεται, και οι δυο τους ικανοποιουν με κάθε τρόπο.
ΝΑΙ, ξερω υπάρχουν εξαιρεσεις ...ελάχιστοι!!
Πάντως για τους παραπάνω λόγους φαγώθηκαν οι εφοπλιστές να μας ΄΄κανουν δικούς΄΄ τους ξανα.
Πάντως επι της ουσίας ο ΑΞ που μίλησε για προξενικά ΛΧ του εσωτερικού έχει 1000 δίκια ...το ΛΣ είνα το σώμα των αρχιβισματούχων του κερατά οπότε εχει ενα σωρό καβατζουπηρεσίες σε ολη την επικράτεια , εχει ΄΄καβάτζες΄΄ για αυτούς ακομα και στις δυσκολες και μαχιμες Υπηρεσιες , ας φτιαχτεί αυτή η κατάσταση , ας αλλάξει η γενικότερη νοοτροπία και μετά ας ασχοληθούμε με τα προξενικά ΛΧ.
Αραγε το ξερετε πως οι νεοι (ΛΦ και ΥΞ) απο τωρα ετοιμαζουν και μεθοδεύουν τις μεταθέσεις τους ... θα γεμισει ασθενείς το ΛΣ και επίσης πολλοι συγγενείς ετοιμαζονται να αρρωστήσουν.
Ηδη ξεκινησε πριν μηνες η κωμωδια με τις αναρρωτικες αδειες μαιμου η οποια συνεχιζεται δυναμικά ...ας ενδιαφερθει να ελεγξει κανεις την κατασταση πριν ξεφύγει τελειως , να βάλει αυστηρους κανόνες για να μην αδικηθούν αυτοι που πραγματικά θα έχουν καποιο προβλημα.
Και η διαλυση συνεχιζεται ...