
Αφού λοιπόν, ως ΥΠΟΙΑΝ δεν είχατε αρμοδιότητα και δεν μπορούσατε, τώρα ως υπουργός ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ, λύστε, σήμερα, επιτόπου, κυρία υπουργέ ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ,
το πρόβλημα των απλήρωτων υπαλλήλων του κ. ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ, ΑΥΤΑ, ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ, ο έμπιστος σύμβουλός σας, κ. Γ. ΡΟΐΔΗΣ;;;;;
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, κυρία ΚΑΤΣΕΛΗ !!!
ΠΟΠΗ ΧΡ.