ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΕΜΜΕ:Γ(ραφείο) Ε( ννοείται) Μ(έσων) Μ(αζικής) Ε(πικοινωνίας)


Μιάμιση η ώρα, μετά τα μεσάνυχτα, κι ακόμα να "χωνέψω" το "χουνέρι" του ΓΕΜΜΕ......
Να τους ειδοποιήσω, εγώ, ότι οι φορτηγατζήδες κάτι κάνουν στο λιμάνι... δίπλα τους, κι αυτοί ακόμη να αναρωτιούνται, τί? και να μου απαντούν θετικά, με καθυστέρηση πολλής ώρας, κι ενώ είμαι ήδη στο συμβάν????

Προσωπικά επιβεβαίωσα (για πολλοστή φορά- κοντεύει και η επέτειος του ΣΑΜΙΝΑ) ότι δεν περιμένω το ΓΕΜΜΕ για να μάθω (τί συμβαίνει).....Ευτυχώς για μένα....και για τους ναυτιλιακούς συντάκτες,και κυρίως τους πειρατικούς, έχουμε μάτια και αυτιά παντού...ρε γαμώτο....για τι μας περνάτε επιτέλους εκεί απάνω?????

Απογοητεύομαι για άλλη, για ακόμη, για εις την ν....φορές......Γαμώτο!!!!!!!!!!

υ.γ Μήπως, οι φορτηγατζήδες σας την έφεραν εκεί που δεν τους περιμένατε και....προσπαθήσατε να καλύψετε, τα ακάλυπτα again????

Χαιρετίσματα στη σύζυγο,
και στα παιδιά

Δώρα Ν.Βογιατζάκη

ενημέρωση η [enimérosi] Ο33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του ενημερώνω. πληροφόρηση, κατατοπισμός κάποιου για πρόσφατα συμβάντα ή γεγονότα, μεταβολές, εξελίξεις: Zητώ ~, ζητώ να ενημερωθώ. Έχω ~, ενημερώνομαι ή έχω ενημερωθεί. Έγκαιρη / καθημερινή / επίσημη / ανεπίσημη ~. H ~ της κοινής γνώμης. Mέσα μαζικής* ενημέρωσης ή μαζικά* μέσα ενημέρωσης.