ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!
To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!
Παρασκευή 28 Μαΐου 2010
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΝΟ !!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ Θάνο ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ
Κύριε Λαμπρόπουλε, το πρώτο σας ερώτημα πραγματικά δεν το καταλάβαμε.
Ως προς το δεύτερο ερώτημα σας, απαντούμε τα κάτωθι:
Σας πληροφορούμε ότι η Νορβηγικών συμφερόντων εταιρεία (Royal Caribbean) μητρική της Celebrity, το 2006, με δηλώσεις της στα ΜΜΕ, υποστήριζε ότι είναι διατεθειμένη να διατηρήσει τους Έλληνες ναυτικούς με την προϋπόθεση να μην πληρώνει 1 εκατομμύριο δολάρια φόρο στο Ελληνικό Δημόσιο, την στιγμή που τα Ελληνικά κρουαζιερόπλοια επιδοτούνται στο σύνολο των ασφαλιστικών εισφορών προς το ΝΑΤ.
Εάν ενθυμείστε καλά, ο τότε ΥΕΝ κύριος Εμ. Κεφαλογιάννης είχε προτείνει να παραμείνουν τα πλοία συμβεβλημένα, με τις προϋποθέσεις των Ελληνικών κρουαζιεροπλοίων και να γίνουν κάποιες ρυθμίσεις. Δεν δέχθηκαν και απεχώρησαν από το ΝΑΤ.
Την ίδια εποχή, ο ΣΕΕΝ είχε κάνει παρέμβαση, με επιστολή του για το θέμα αυτό, αλλά και για το θέμα της άμεσης κατάργησης της ειδικής εισφοράς, υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης, που καταβάλλουν οι ξένες εταιρείες στο Ελληνικό Δημόσιο, που έχουν ασφαλισμένα τα πληρώματα τους στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για μια ειδική και εκ πλαγίου φορολόγηση των Ελλήνων εφοπλιστών για τα πλοία τους, που έφεραν ξένη σημαία.
Στην επιστολή του ο ΣΕΕΝ επισημαίνει ότι το 1975 σε ένα κρουαζιερόπλοιο ελληνικών συμφερόντων στο σύνολο του απασχολούσε Έλληνες ναυτικούς, ενώ σήμερα από τα 900 έως 1000 μέλη του, μόνο 30 περίπου είναι Έλληνες και η τάση είναι να φύγουν παντελώς, γιατί επιβαρύνουν υπερβολικά το κόστος. κλπ, κλπ, κλπ,.
Επίσης, το 1986 – 87 η τότε εταιρεία ΧΑΝΔΡΗ μετέπειτα Celebrity, υπέστειλε την Ελληνική σημαία από τα πλοία της, διότι τα πληρώματα ήταν πολύ ακριβά και ασύμφορα για την κερδοφορία της, απολύοντας ένα πάρα πολύ μεγάλο αριθμό Ελλήνων ναυτικών, δηλαδή, το σύνολο του Ξενοδοχειακού προσωπικού και το οποίο το αντικατέστησε με χαμηλόμισθους τριτοκοσμικούς.
Παρ’ όλες τις ενέργειες, που έγιναν από την Πολιτεία και άλλους παράγοντες της ναυτιλίας, για την παραμονή τουλάχιστον, ενός αριθμού πλοίων της εταιρείας, με Ελληνική σημαία ή την διατήρηση ενός αριθμού Ελλήνων ναυτικών στον Ξενοδοχειακό τομέα των πλοίων, δεν έγινε τίποτα.
Νικόλαος ΤΣΑΜΗΣ
Νικόλαος ΜΟΥΓΙΟΣ
Γεώργιος ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ