ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

ΠΡΟΣ κ.ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ !


Σας εκθέτει ανεπανόρθωτα και εσάς και την κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου, ο γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής, κ.Γ.Βλάχος, κυρία υπουργέ .
Διότι έκανε μια συνέντευξη , για να πει το ποίημά τους, σαν να απευθυνόταν στους φοιτητές του, στο αμφιθέατρο.
Επιπλέον ξεκίνησε την ομιλία του , κάνοντάς σε εμάς τους ναυτιλιακούς συντάκτες μαθήματα δημοσιογραφίας
Αυστηρά μας είπε, μία ερώτηση, πως θα δεχτεί, μόνο και βέβαια, ο ελληνικός λαός σε εποχή μεγάλης οικονομικής κρίσης , πληρώνει και έναν μη δημοσιογράφο, εκπρόσωπο τύπου του, που μας κατσιάδαζε και αυτός, ενώ ΠΌΤΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣΔ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ-ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ κ.ΑΝΩΜΕΡΙΤΗ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΥΠΟΥ !!!
Δεν απάντησε ουσιαστικά σε τίποτα και σε ότι απάντησε σας εξέθεσε !
Κυρία Κατσέλη διοργανώστε επειγόντως συνέντευξη τύπου προς τους ναυτιλιακούς συντάκτες , γιατί ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ !
Δεν γνωρίζω, αν ο γενικός είναι δική σας προσωπική επιλογή, αλλά, τόσο καιρό, τώρα ακούω μόνο ανθρώπους δυσαρεστημένους από την συμπεριφορά του, μέσα στο υπουργείο
Επιπλέον τονίζω, προς εσάς και διαμηνύω προς τον ίδιο, πως, αν ξαναπιάσει το ονομά του στο στόμα του, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ,ΘΑ ΤΑ ....ΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ !
ΝΑ ΞΕΡΕΙ, ΠΩΣ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ....ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΕΙΜΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΑ...."ΠΟΙΗΜΑΤA¨" ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥ Η ΕΔΩ, στο peiratiko.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΩ ΚΑΙ....ΜΥΓΑ ΣΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ !
Αν επιθυμείτε να πληροφορηθείτε, τι ακριβώς εννοώ, αγαπητή, υπουργέ, είμαι στη διάθεσή σας.

Πόπη Χριστοδουλιδου