ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

θα σε καταγγείλω πονηρέ πολιτευτή !


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ
ΝΙΟΝΙΟΥ
ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ,ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ ΚΑΙ
ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ.
=========================
Αυτα τα λογια με σφιξανε σαν πενσα
τα ειπε χθες το βραδυ μια ψυχη
κι ενας φαλακρας απ εξω κι απο μεσα
χαμογελουσε,ναι,γιατι να σκοτιστει?


Θυμασαι που βαλαντωνες εκει στην εξορια
και διαβαζες και Ριτσο και αρχαια τραγωδια?
τωρα κοκορευεσαι απανω στον εξωστη
και μιλας στο ποπολο σαν τον ναυαγοσωστη.
Στη φοιτητριουλα που σ εχει ερωτευτει
θα σε καταγγειλω πονηρε πολιτευτη.


Εκεινο που υψωνεσαι και σε εκμηδενιζει
ειναι της καρδουλας μου το φως που ξεχειλιζει
κι οτι σε γλυτωνει και σου δινει την αιτια
ειναι που χρειαζεται κι η γραφειοκρατια.
Στην φοιτητριουλα που σ εχει ερωτευτει
θα σε καταγγελω πονηρε πολιτευτη.


Ο πρωτος προβοκατορας απ ολους στη ζωη μου
ειναι η αφεντια σου που αντιγραφει τη φωνη μου
αλλαξες το σωμα μου με επιπλα και σκευη
σαν τον αριστεροχουντισμο
που σε βολευει.
Στην φοιτητριουλα που σ εχει ερωτευτει
θα σε καταγγειλω πονηρε πολιτευτη
τζαμπα χαραμιζει θα παω να της πω
το νεανικο της και αγνο ενθουσιασμο.


Χαρα να σε γιαουρτωνα εκει που ρητορευεις
εκει που με χειροκροτας χωρις να το πιστευεις
παιρνεις την αληθεια μου και μου την κανεις λιωμα
απ το ποδι με τραβας βαθια μεσα στο χωμα.


Θανος Λαμπροπουλος