ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

δεν τρωμε κουτόχορτο, καθότι, χρόνια μες την Τρούμπα !!!










ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ
ΚΟΥΣΤΟΥΜΑΤΟΥΣ
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΡΩΜΕ
ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ.

====================
Στιχοι Μάρκος Βαμβακάρης,Φράγκος
Μουσικη Μάρκος Βαμβακάρης,Φράγκος
Πρώτη εκτέλεση Μάρκος Βαμβακάρης &
Ρόζα Εσκεναζι.


Χρόνια μες στην Τρούμπα
μαγκίτης κι αλανιάρης
ρώτησε να μάθεις
κι ύστερα να με πάρεις,
χρόνια στο Περαία
μαγκίτης κι αλανιάρης


Είμαι παιδάκι έξυπνο
παίζω και μπουζουκάκι
όλος ο κόσμος μ αγαπάει
γιατί είμαι Συριανακι.


Στην πιάτσα που μεγάλωσα
όλοι με χουν θαυμάξει
γιατί είμαι μάγκας έξυπνος
και σε όλα μου εντάξει

Οι μάγκες με προσέχουνε
κι όλοι με λογαριάζουν,
όταν με βλέπουν κι έρχομαι
μαζί μου νταλκαδιάζουν.


Θάνος Λαμπρόπουλος