ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!
To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ -ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Λ.Σ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ !
Καινούργιος μηχανοκίνητος εξοπλισμός, κυριολεκτικά σαπίζει σε αποθήκες του Λιμένα Ηρακλείου ΕΠΛΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Ηράκλειο 22/02/10
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση των χερσαίων επιχειρησιακών μέσων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηρακλείου και παράλληλα να θέσουμε κάποια σοβαρά ερωτήματα.
1) Υπάρχουν δύο μοτοσυκλέτες εκ των οποίων η μία έχει αποσυρθεί στην ΕΒ/ΛΣ και η άλλη παρουσιάζει στον σκελετό έντονα φαινόμενα σκωρίασης, σοβαρές βλάβες στα ηλεκτρολογικά όπου δεν λειτουργούνε και όποτε απαιτούνται εργασίες συντήρησης , μετά απο πολυήμερη ασφυκτική πίεση στον Ο.Λ.Η. εκτελούνται αναγκαστικά ώστε να μειώσουμε την πιθανότητα πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος. Άρα δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα αξιόπιστη. Η λύση είναι η εξής απλή: να ενεργοποιηθεί, επιτέλους, η αποδοχή δωρεάς του Ο.Λ.Η. που έγινε 06-10-2009 και μας έχει δωρίσει δύο ολοκαίνουργιες μηχανές έτοιμες προς χρήση ενόψει θερινής περιόδου και αυτή τη στιγμή σαπίζουν σε αποθηκευτικό χώρο έξω απο το Λ/Χ. Τόσο δύσκολο είναι; Πρέπει να σκοτωθεί κάποιος δηλαδή για να δοθεί η οποιαδήποτε λύση;
2) Υπάρχουν τα εξής τετράτροχα χερσαία επιχειρησιακά μέσα:
α) NISSAN Mικρα έχουμε μία μινιατούρα αμάξι που μετά βίας χωράει 2 άτομα να ανταπεξέλθει στις τεράστιες ανάγκες που υπάρχουν.
β) Όχημα τύπου τζιπ μάρκας NISSAN TERANO όπου:
•Δεν έχει λάστιχα.
•Ξεβιδώνει η ζαμφορ τρίτη φορά.
•Ευθυγράμμιση - ζυγοστάθμιση θέλει κάθε μήνα.
•Παμπρίζ ραγισμένο. Μήπως είναι στραβό το αμάξωμα;
•Εργασίες συντήρησης όπως ακριβώς με τις μοτοσυκλέτες.
•Η πόρτα συνοδηγού έχει μεγάλο κενό απο το υπόλοιπο αμάξωμα με αποτέλεσμα όταν βρέχει το αμάξι να γίνεται βάρκα.
•Μίζα κατεστραμμένη.
•Ταχύτητα έως 40 χλμ. παραπάνω κινδυνεύουν οι επιβαίνοντες.
•Ηλεκτρικά παράθυρα δεν υφίστανται.
Το τζιπ του Κ.Ε.Α. όλα τα παραπάνω Χ 2.
Η λύση και εδώ είναι πάρα πολύ απλή. Ενεργοποιείστε τα δύο ολοκαίνουργια οχήματα τύπου τζιπ μάρκας SUZUKI JIMMY χορηγία του Ο.Λ.Η. και αυτά. Όπου όχι μόνο σαπίζουν στις αποθήκες Τελωνείου , αλλά κατόπιν αυτοψίας απο περιέργεια και μόνο , δεν παίρνουν μπροστά απο την ακινησία και θέλουν χρήματα για καινούργιες μπαταρίες.
γ) Υπάρχει και ένα HUNDAY το οποίο θέλει λάστιχα.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Τα ερωτήματα αφενός χρήζουν απάντηση και αφετέρου χρήζουν περεταίρω επεξεργασίας.
1) Γιατί δεν ενεργοποιείτε η αποδοχή δωρεάς; Ποιά η σκοπιμότητα αυτής της αργοπορίας; Τι περιμένουμε; Το πρώτο σοβαρό τροχαίο μήπως;
2) Τι ισχύει για τα κρατικά αυτοκίνητα όσον αφορά τον έλεγχο τους απο ΚΤΕΟ; Πρέπει ή δεν πρέπει να περνάνε; Στην περίπτωση που πρέπει να περνάνε από έλεγχο για να κυκλοφορούν τα οχήματα λοιπόν πάει να πεί ότι είναι κατάλληλα. Αν όμως δεν περνάνε για ποιό λόγο; Μήπως γιατί είναι κινητές νεκροφόρες και θα πάνε όλα για κόψιμο; Ή γιατί είναι τόσο καλοσυντηρημένα οπότε ο έλεγχος είναι περιττός;
Υπάρχει κάποιος να απαντήσει;
Κύριοι ενεργοποιήστε τα οχήματα το συντομότερο.
Έτσι απλά.
Το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ - ΔΑΦΕΡΜΟΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ
Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ - ΤΖΑΦΕΤΑ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΟΕΠΛ.Σ.