ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

ΠΡΟΣ κ.ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ : ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΕΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙ...


Είμαι σπουδάστρια ΑΕΝ και αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα, με το δεύτερο εκπαιδευτικό μου ταξίδι.
Έχει χαθεί το εξάμηνο μου διότι όπου και πήγα (Υφ. κ. Μπόλαρη, Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, 'Ένωση Πλοιάρχων, Υπ. Οικ. Αντ. Ναυτιλίας, σε όλες τις ναυτιλιακές εταιρίες και στον Δντη σχολής), πήρα αρνητική απάντηση.
Το πρόβλημα μου συνεχίζεται, μέχρι και σήμερα, με μεγάλο ψυχολογικό και οικονομικό κόστος καθότι βρίσκομαι στη Βόρεια Ελλάδα.
Νομίζω ο,τι το πρόβλημα μου θα συνεχιστεί και θα έχει ως αποτέλεσμα εντός των ημερών να διαγραφώ από τη σχολή ,(ίσως αυτό να αποσκοπούν κάποιοι, να θέλουν δηλαδή τη διαγραφή των γυναικών από τις ΑΕΝ.
)
---------------------------------------------
ΠΡΟΣ κ.ΥΠΟΙΑΝ.
Αυτό τουλάχιστον θα το επιλύσετε κυρία Κατσέλη;
Εσείς καλείτε τους νέους να μπουν στο ναυτικό επάγγελμα.
Και τι κάνετε, για να τους βοηθήσετε ;
περιμένουμε απάντηση !


ποπη χρ.