ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

ΘΕΟΦΙΛΟΣ... ΤΕΛΟΣ. Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΩΝ ΛΗΜΝΙΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Ανάστατοι είναι απόψε πολλοί επαγγελματίες και ιδιοκτήτες φορτηγών μεταφορικής από τη Λήμνο, αφού το πλοίο "Θεόφιλος" που εκτελούσε το δρομόλογιο της άγονης γραμμής Καβάλα - Λήμνος -Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου, βγήκε αιφνιδιαστικά σε ακινησία αλλά... στη θέση του, η πλοιοκτήτρια εταιρεία ΝΕΛ δεν προγραμμάτισε κανένα άλλο καράβι, όπως όφειλε δια νόμου.
Και μιλάμε για τρία δρομολόγια τη βδομάδα, 2 από Θεσσαλονίκη και 1 από Καβάλα !!! Αδρά επιδοτούμενα από τις τσέπες μας, κύριοι της κυβέρνησης. Αλλά όπως φαίνεται, σ' αυτή τη χώρα, τα καράβια σταματάνε όποτε γουστάρουν, αδιαφορώντας για πολίτες και νόμους.

Κι εκεί αποδεικνύνεται ποιος κάνει κουμάντο.

Στο νησί, η αγωνία είναι μεγάλη καθώς όπως λένε οι Λημνιοί, πλέον από την Θεσσαλονική υπάρχει μόνο ένα δρομολόγιο, την εβδομάδα, αυτό του "Ταξιάρχη" και... αν πιάσει απαγορευτικό; κινδυνεύουν να ξεμένουν από τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης.
Όμως δεν είναι μόνο η πλοιοκτήτρια εταιρία του "Θεόφιλου" που παρέβη το νόμο, αλλά και το ίδιο το κράτος που την συγκαλύπτει. Αφού το γραφείο τύπου του λιμενικού, ανακοινώνει πως το αποψινό δρομολόγιο "είχε μηδενικούς επιβάτες" ενώ στην πραγματικότητα όπως διαβεβαιώνουν φορείς του νησιού, υπήρχαν φορτηγά κι οι οδηγοί τους, τους οποίους κανείς δεν είχε ενημερώσει νωρίτερα και ξέμειναν τελικά στη Λήμνο.

Αφήστε και το άλλο...

...που δεν μπορούμε ούτε εμείς αλλά ούτε κι οι νησιώτες, να βρουν ποιος υπουργός και ποιος γραμματέας, ποιανού υπουργείου, είναι υπεύθυνος για τις άγονες γραμμές και την ασυδοσία που επικρατεί. Το σχέδιο της πράσινης κυβέρνησης για την ακτοπλοϊα, φαίνεται πως ούτε η ίδια γνωρίζει. Και εκτίθεται τώρα, έτσι στους νησιώτες, ειδικά στους Λημνιούς που την ψήφιζουν μέχρι... κόκκαλο.

Για τις άγονες γραμμές, του βορείου Αιγαίου, οι Λημνιοί όπως λένε, μέχρι σήμερα απευθύνονταν στον, Νίκο Σηφουνάκη (και βουλευτή της περιοχής) στο υφυπουργείο υποδομών, που έχει συγχωνευτεί το πρώην Υπουργείο Αιγαίου, ενώ για τα υπόλοιπα, "ελεύθερα" δρομολόγια στον υφυπουργό Μ. Μπόλαρη ή για την ακρίβεια στο σύμβουλο της Λούκας Κατσέλη (από το οικονομίας και ναυτιλίας) κ. Ροϊδη.
Κατά τα άλλα, την παυσή του δρομολογίου του "Θεόφιλου" ενέκρινε το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ενώ την προανάκριση διέταξε το λιμενικό (Υπουργείο Προστασίας του πολίτη)...

Τρέχα- γύρευε...

Σε λίγο θα αρχίσω να πιστεύω πως η διάσπαση του ΥΕΝΑΝΠ και το μοίρασμα τoυ σε τέσσερα υπουργεία, έγινε για να μην "βγάζουν" άκρη οι νησιώτες ποιος είναι ο αρμόδιος για το μπάχαλο της ακτοπλοϊας ("ελεύθερης" και επιδοτούμενης).

Χάρης Μπόλκας