ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ...ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ ΜΟΥ


Ενας υπέροχος, γλυκός και αξιαγάπητος άνθρωπος,

ένας άξιος λιμενικός που κατέθεσε όλη την ψυχή του και το είναι του στα σκάφη,

ένας καπετάνιος που πάλεψε με όλες τις φουρτούνες...

ένα παιδί που είχε μόνο αγάπη στην καρδιά του για όλους ...

ένας ακέραιος και έντιμος χαρακτήρας,

ένας ένστολος που τίμησε όσο τίποτα άλλο τη στολή που φορούσε..

Εσωσε ζωές στη θάλασσα, κινδύνεψε πολλές φορές....για να σωθούν και να μεταφερθούν έγκαιρα στο νοσοκομείο παιδιά, γέροι, έγκυες....


Ενας ανθυπασπιστής που "μάτωσε" για το Σώμα και πόνεσε και έτρεξε και αδικήθηκε......


Μόλις 35 χρόνων...έχασε την πιο σημαντική μάχη....αυτή, για τη ζωή....


Αγγελος ήταν στη ζωή...άγγελος θα είναι και στον ουρανό...γι'αυτό τον πήρε ο Θεός μαζί Του..... για να μας βλέπει όλους από ψηλά....και να μας προσέχει....


ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ , ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙΣ.....


Για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά

για ποια πέλαγα ουράνια άστρα μαγικά

για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά


Για ποια μακρινή πατρίδα έρμη ξενητειά

θάλασσα ουρανός μ' αστέρια πουθενά στεριά

για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά


Ποια αγάπη ποιο λιμάνι ποια παρηγοριά

θα χεις αγκαλιά το κύμα χάδι το νοτιά

για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανια................