ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Ο κ.Πυλιώτης επανέρχεται και του απαντάμε-ομως ξαναλεμε αφηστε το προσωπικο να μιλησει, γιατι , μόνο αυτο γνωρίζει...


Αγαπητή κυρία Χριστοδουλίδου, καλημέρα σας.

Μεγάλη η έκπληξή μου, όταν διάβασα το σχόλιό σας κάτω από σημερινή ανάρτηση δικού μου μηνύματος. Δεν θα σχολιάσω το ύφος και το ήθος του σχολίου σας αυτού, αν και το θεωρώ εξόχως προσβλητικό, ευθέως προς το πρόσωπό μου. Σας παρακαλώ, όμως, να σημειώσετε τα ακόλουθα, σε απάντηση ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ του σχολίου σας:

(1). Κρίνατε το ύφος της επιστολής μου ως επιεικώς απειλητικό και απαράδεκτο, ειδικά στην αρχή του, και με παρακαλέσατε να σέβομαι όλους τους αναγνώστες του blog, είτε συμφωνώ μαζί τους, είτε διαφωνώ. Σας παρακαλώ θερμότατα, κυρία Χριστοδουλίδου, να μου υποδείξετε ΑΚΡΙΒΩΣ τις φράσεις ή τις λέξεις που χρησιμοποίησα και οι οποίες, κατά την δική σας κρίση, συνιστούν απειλή και μη σεβασμό προς τους αναγνώστες σας. Φαντάζομαι, ότι δεν θα θεωρείτε ως απειλή και έλλειψη σεβασμού την διατύπωση διαφορετικής απόψεως/γνώμης από εκείνην που εκφράζουν κάποιοι αναγνώστες σας και με την οποία ΙΣΩΣ συμφωνείτε και εσείς, προσωπικά.

(2). Με "κατηγορείτε", ότι δήθεν δικαιώνω ναυτοδίκες, οι οποίοι δήθεν "βγάζουν, στην πλειονότητά τους, κατά παραγγελία αποφάσεις -πολλά τα παραδείγματα". Και πάλι, σας παρακαλώ θερμότατα, κυρία Χριστοδουλίδου, να μου υποδείξετε ΑΚΡΙΒΩΣ τις φράσεις που χρησιμοποίησα και οι οποίες, κατά την δική σας και πάλι κρίση, "δικαιώνουν ναυτοδίκες". Εγώ, κυρία Χριστοδουλίδη, δεν δικαίωσα κανέναν ναυτοδίκη. Εγώ δικαιώνω την στρατιωτική φύση του Λιμενικού Σώματος και την υπαγωγή των στελεχών του στον ΣΠΚ, για τους λόγους που αναφέρω στην συγκεκριμένη επιστολή μου. Εσείς, προφανώς, λησμονείτε, ότι και οι ναυτοδίκες σε όλα τα Ναυτοδικεία της χώρας είναι Αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος (από Υποπλοίαρχοι έως Αντιναύαρχοι), οι οποίοι ΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ (δεν ορίζονται) και δεν δικάζουν μόνοι τους, αλλά από κοινού με τους Δικαστές της Στρατιωτικής Δικαιοσύνης, οι οποίοι αποτελούν ΠΑΝΤΟΤΕ και την πλειοψηφία της συνθέσεως του Δικαστηρίου. Όταν, λοιπόν, κατηγορείτε τους ναυτοδίκες, ότι, στην πλειονότητά τους, βγάζουν κατά παραγγελία αποφάσεις, κατ' ουσίαν στρέφεστε εναντίον και κατηγορείτε συνολικά την Στρατιωτική Δικαιοσύνη, χωρίς, φυσικά, να μπορείτε να παρουσιάσετε αποδείξεις για να στηρίξετε την κατηγορία αυτή. Έτσι, όμως, κυρία Χριστοδουλίδη, θίγετε έναν ολόκληρο δημοκρατικό θεσμό τους Κράτους, αλλά, ταυτόχρονα, και πολλούς από τους φίλους/γνωστούς σας, Αξιωματικούς του Λ.Σ.

(3). Ασφαλώς, κυρία Χριστοδουλίδη, δεν είμαι ο μοναδικός γνώστης της αληθείας για το Λ.Σ. και, ασφαλώς, είμαι σίγουρος γιαυτό. Όμως, η επί 25 περίπου χρόνια -επαγγελματική και άλλη- ενασχόλησή μου με τα εν γένει θέματα του τ. ΥΕΝ, τ. ΥΕΝΑΝΠ και του Λιμενικού Σώματος (και όχι ΕΛ.ΑΚ), ακόμη και ως Νομικός Σύμβουλος -μέχρι πρόσφατα- και, μάλιστα, σε 2 διαφορετικές χρονικές περιόδους της ΠΕΑΛΣ, τ. ΣΑΛΣ, μου δίνει, φρονώ, το δικαίωμα να εκφράζω άποψη, τουλάχιστον, όσο και εσείς ή οποιοδήποτε στέλεχος του Λ.Σ. Και είμαι βέβαιος, ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου, κυρία Χριστοδουλίδη, ότι ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ και ασχέτως πατριωτικών, φιλοσοφικών, κομματικών ή άλλων πεποιθήσεων, έχουμε και την υποχρέωση και το δικαίωμα να υπηρετούμε το δημόσιο συμφέρον και το συμφέρον των Ελλήνων, έστω και μέσα από παραγωγικές αντιπαραθέσεις, που δεν θα αποκτούν, όμως, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ και προσβλητικό χαρακτήρα.

(3). Τέλος, αγαπητή κυρία Χριστοδουλίδου, προσωποποιείτε την αντιπαράθεσή σας μαζί μου και με "κατηγορείτε" ότι γνωρίζω καλά μόνο "χρυσοκλαράτους"...!!! Είναι εμφανής η προσπάθειά σας, να με αποκόψετε από το σώμα της πλατειάς οικογένειας των στελεχών του Λιμενικού Σώματος, χαρακτηρίζοντάς με ως άνθρωπο της Ηγεσίας...!!! Όμως, κυρία Χριστοδουλίδη, ΟΛΟ το Λιμενικό Σώμα γνωρίζει και όχι μόνο από τις δημόσιες παρεμβάσεις μου, τις οποίες έχετε την ευγένεια να φιλοξενείτε στο blog, ότι στρέφομαι αποκλειστικά και μόνο κατά της σημερινής Ηγεσίας του Λ.Σ. και κατά εκείνων που απεργάζονται μετά πάθους και μανίας το τέλος του Σώματος υπό την σημερινή μορφή του και την εν δυνάμει υπαγωγή του σε άλλα σχήματα, προσβλητικά για την ιστορία και την δική του και της προσφοράς του στην Πατρίδα και των στελεχών του, που αγωνίζονται μέσα από εντελώς αντίξοες συνθήκες να επιτελέσουν το καθήκον τους. Ασφαλώς και κάνετε λάθος, κυρία Χριστοδουλίδου και σας καλώ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ να ανασκευάσετε και να σταματήσετε τους προσβλητικούς και αχρείαστους προσωπικούς υπαινιγμούς σας. Άλλωστε, το πελατολόγιό μου (μιάς και αναφέρεστε και στους πελάτες μου) αποτελείται ΚΑΤΑ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία από Λιμενοφύλακες και Υπαξιωματικούς Λ.Σ. και σας έχουν πληροφορήσει λάθος για τις σχέσεις μου ΜΟΝΟ με "χρυσοκλαράτους", χωρίς και αυτοί να αποτελούν μιάσματα, όπως ΕΣΕΙΣ αναφέρεσθε σ' εκείνους...!!!

(4). Τέλος, θα αποδώσω στο προκεχωρημένο της ώρας της αναρτήσεως του σχολίου σας και στην κόπωσή σας από την εργασία της ημέρας το ύφος της απειλής σας, περί μη δημοσιεύσεως στο μέλλον της απόψεώς μου. Η Δημοκρατία και η Ελευθεροτυπία, για την οποία και εσείς αγωνίζεσθε, κυρία Χριστοδουλίδου, δεν επιτρέπουν και δεν ανέχονται τέτοιου είδους απειλές. Η άποψη/γνώμη όλων πρέπει να γίνεται σεβαστή σε κάθε περίπτωση, έστω και αν διαφωνούμε μαζι της (θυμηθείτε τον Αριστείδη, τον Δίκαιο). Διαφορετικά, μεταφερόμεθα σε άλλες εποχές, σκοτεινές, βάρβαρες και απάνθρωπες (είτε μαύρες, είτε κόκκινες), που κανένας μας δεν θα ήθελε να ξαναζήσουμε σ' αυτήν την χώρα.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την για λόγους δημοσιογραφικής δεοντολογίας ανάρτηση της παρούσης.

Στυλιανός Αντ. Πυλιώτης
-------------------------------------------------------------------------
Aγαπητέ δικηγόρε,
δεν θα με υποχρεώσετε ό,τι και να γράψετε, πρώτον να ασπαστω τις απόψεις σας
και δεύτερον και σημαντικότερον, να ξεχάσω σε ποιών αρχηγών και υπαρχηγών τα γραφεία ξημεροβραδιαζόσασταν.
Και μάλιστα , όταν ανέλαβε καθήκοντα συγκεκριμένος πρώην αρχηγός, είσασταν στην πόρτα επι των.... δημοσίων σχέσεων.
Αφήστε λοιπόν σε εμένα τα... νομικά σας...επιχειρήματα.
Ολοι, σας γνωρίζουν και πολύ καλά.
Και οταν.... απειλείτε και... προκαλείτε ,
να είστε βέβαιος πως, το peiratiko, δεν θα σας το επιτρέπει.
Οχι, τουλάχιστον σε αυτο το blog.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΘΑ ΤΟΥ...ΑΠΑΝΤΗΣΩ..."ΗΠΙΑ"...
Σας θυμίζω λοιπόν, την επιστολή σας...

"....Θα επιχειρήσω να "απαντήσω" -φιλικά και ήπια- στους 2 ανώνυμους επιστολογράφους σας, που ο μεν ένας εζήτησε (μεταξύ άλλων) την απεμπλοκή του Λιμενικού Σώματος (και όχι ΕΛΑΚ) από τον ΣΠΚ και την αλλαγή της Στολής του Σώματος!!!, ο δε άλλος δηλώνει "αγανακτισμένος", γιατί γίνεται συζήτηση για το όνομα του Σώματος και φοβάται ότι, βλέποντας το δένδρο, ίσως να χάσουμε το δάσος...."

φιλικά και... ήπια...
Δηλαδή, αν δεν αντέχατε την αντίθετη άποψη, τι θα κάνατε...
θα τον....χαστουκίζατε μήπως τον λιμενικό...
Επίσης τους ναυτοδίκες
τους γνωρίζω τριάντα χρόνια και τα ναυτοδικεία,
αλλα και ΕΣΑΣ πολύ καλά.
ΑΦΗΣΤΕ ΔΕ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΘΕΣΜΩΝ...
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΟΥΝ ΤΑ ΤΩΝ ...ΝΑΥΤΟΔΙΚΕΙΩΝ...
καλό βράδυ
και θα μου επιτρέψετε,
φιλικά και ....ήπια,πάντα,
να μην ανοίξω στο μέλλον διάλογο μαζί σας.
Στείλτε τις απόψεις σας.
Αλλα, χωρίς απειλές. περί ...ήπιας απάντησης...
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, πιστευω πως πρεπει να
ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ .
ΓΙΑΤΙ , ΜΟΝΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΒΙΩΝΟΥΝ , ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ...
ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ...ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΤΕ,
ΓΙΑΤΙ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ,
Ο ....ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ, ΦΙΛΟΣ ΣΑΣ
ΜΕ ΤΑ... ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ...

ΠΟΠΗ ΧΡ.