ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

"AEGEAN WIND" ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


Σε συνέχεια των άλλων ερωτημάτων, θα ήθελα να προσθέσω και τα παρακάτω,
που ήδη έχω γράψει σε σχόλιο στο φιλόξενο blog

1. Είναι αλήθεια ότι η ταχύτητα του πλοίου πριν το δυστύχημα ήταν 6,1 κόμβοι ;
Αν ναί, γιατί ;
2. Γιατί το πλοίο ρυμουλκήθηκε ;
3. Εφόσον η φωτιά, όπως ακούσαμε και διαβάσαμε εδώ στην Ελλάδα, ξέσπασε
στο accommodation και ο χώρος του μηχανοστασίου προστατεύεται από το
CO2 system, ποιο ήταν το πρόβλημα με την κύρια μηχανή ;
4. Είχαν γίνει γυμνάσια με το emergency steering gear ;
Δράττομαι της ευκαιρίας να αναφερθώ στον Διεθνή Κώδικα Διερεύνησης Ναυτικών
Ατυχημάτων SOLAS Chapter XI-1/6

και να ρωτήσω αν τηρήθηκαν οι διαδικασίες από τους υπεύθυνους, θέμα που
πρέπει να αποδειχθεί.
Επί πλέον προκαλούν λύπη και ερωτήματα, αυτά που αναγράφονται στα παρακάτω
links, σχετικά με άλλο δυστύχημα τον Απρίλιο του 2005 στα Δαρδανέλλια.
Tο τραγικό αποτέλεσμα της σύγκρουσης του "AEGEAN WIND" με το "MSC ROBERTA",
ήταν τρείς νεκροί Ινδοί Ναυτικοί, μέλη του πληρώματος του containership.
Επίσης εξ αιτίας της σύγκρουσης, προκλήθηκε ρύπανση της θάλασσας, των
ακτών κοντά στην Καλλίπολη και στο Τσανακαλέ και ρύπανση αλιευτικών και
άλλων πλοίων στην ευρύτερη περιοχή.
Δυστυχώς τέτοια τραγικά γεγονότα χρησιμοποιούν κατά το δοκούν οι εξ Ανατολών
γείτονές μας.

Ποια ήσαν τα αίτια
του δυστυχήματος "AEGEAN WIND" / "MSC ROBERTA"
τον Απρίλιο του 2005 ;

Capt. Ν. Πλακάς