ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

AEGEAN WIND, ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΥΣ 9 ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ-ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ...ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ.



ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ
BLOG ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Ε.Ν.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΧΑΜΟ ΤΩΝ 9 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΛΟΙO AEGEAN WIND!
ΚΑΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ!


Το πόρισμα για το AEGEAN WIND???

Χαιρόμαστε ειλικρινά που υπάρχουν κι άλλοι στη λίστα αναμονής του πορίσματος για το AEGEAN WIND. Δηλαδή το εξής ένα ιστολόγιο:
http://peiratikoreportaz.blogspot.com/2010/01/20.html
Ποιος άλλος;
Δυστυχώς κανείς άλλος!
Κι άδικα ψάχνουμε στα μηχανάκια αναζήτησης έστω και μια λεξούλα, μια πληροφορία... μια αγωνία βρε αδερφέ!

Μα πού; Πού την ψάχνουμε κι εμείς;
Λες και δεν ξέρουμε σε τι χώρα ζούμε;
Λες και δεν κυκλοφορούμε; Στη ζούγκλα που λέγεται ο θάνατός σου ζωή μου;
Η ίδια ζούγκλα που βιαστικά έθαψε στις σκόνες των κουραμπιέδων εννιά νεκρούς, ενοχλημένη κατά βάθος που μας χάλασαν το γιορτινό κλίμα τα θλιβερά μαντάτα.
Και που σίγουρα δε θα αφήσει η ζούγκλα μας να χαλάσει και το καρναβάλι με απορίες και ερωτήσεις για το πού βρίσκεται το πόρισμα.
Εννιά οι νεκροί, μα δεν είναι δικός μας νεκρός κανένας.
Δεν είναι;

Η δική μας απάντηση είναι το ξεχασμένο ποίημα του Μπρεχτ, και πάντα (δυστυχώς) επίκαιρο:

Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους,δεν διαμαρτυρήθηκα,
γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα,
γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους,ούτε τότε φώναξα,
γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,
αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ...
Κι αν το θέμα δεν αφορά εβραίους και κομμουνιστές και τσιγγάνους, μη συγχύζεστε. Αλλάξτε απλά τις λέξεις. Και μετά κοιταχτείτε στον καθρέφτη των στίχων:
"Όταν πνιγήκανε δεκάδες με το ΣΑΜΙΝΑ, εγώ δε νοιάστηκα, γιατί εγώ δε βρισκόμουνα εκεί.
Ούτε με ένοιαξε αν βγήκε πόρισμα, τι έλεγε και αν τιμωρήθηκε κανένας.
Σιγά μωρέ... Κάθε μέρα πεθαίνουν άνθρωποι.
Ωραία, πνίγηκαν και μερικοί. Ε, και;
Στο κάτω κάτω όλοι θα πεθάνουμε.
Ή πιο σωστά "όλοι θα πεθάνετε" που έλεγε κι εκείνος ο εφοπλιστής.
Κι εδώ που τα λέμε, νοιάστηκε κανείς τι απέγινε με το ΔΥΣΤΟΣ;
Εγώ σίγουρα όχι. Δεν είναι δική μου δουλειά.
Ήμουν εκεί; Δεν ήμουν!
Ούτε και το παιδί μου, ο αδερφός μου, ο πατέρας μου. Κανένας δικός μου!
Τα ίδια και με το IRON ANTONIS. Δεν ήμουν εκεί. Γιατί να νοιαστώ; Είναι δική μου δουλειά; Να χώνομαι εκεί που δε με σπέρνουν;
Α, να σου πω.
Είμαι φιλήσυχος πολίτης εγώ.
Μην πας να με μπλέξεις.
Και ποτέ δεν ανακατεύομαι σε ξένες υποθέσεις.
Όχι σαν κάτι άλλους που έφτασαν να κάνουν και διαδήλωση για κάτι φουκαράδες που καήκαν στο Φρεντσίπ.
Ε, καήκανε και μερικοί ακόμα στο Ετζίαν Γουιντ.
Ε, και;
Σου ξαναλέω και να το χωνέψεις.
Εγώ δεν ήμουνα εκεί.
Άσε πρώτα να πνιγώ εγώ, να καώ εγώ και βλέπουμε... "

Δημοσιεύτηκε από ΔΑΝΑΗ στις 1/29/2010

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ...
---------------------------------------------------------------------
ΣΧΟΛΙΟ.

Χαιρόμαστε, που και οι καπετάνισσες δεν ξεχνούν.
Ελάτε να γίνουμε πιό πολλοί.
Απαιτείστε μαζί μας το πόρισμα για το AEGEAN WIND.
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...

ΚΑΙ ΌΧΙ, ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ, ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ, ΑΞΙΩΜΑΤΙΜΚΟΙ ΤΟΥ Λ.Σ....
ΣΕΒΕΣΤΕ Η ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΑ ΓΑΛΟΝΙΑ ΣΑΣ, ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΣΑΣ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ...
η οχι...
ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ,ρωτάω ....

ΑΥΤΑ..
ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ .
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΓΙΑ ΕΣΑΣ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ...

Αν θυμάμαι καλά , κυρία υπουργέ, ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ,
δεσμευτήκατε για την αποκάλυψη των πραγματικών αιτιών και της αλήθειας.
Ελπίζω να το θυμάστε αυτο, κάθε μέρα.


ποπη χριστοδουλίδου.