ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΕΦΥΡΑΣ...


ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΕΦΥΡΑΣ
==================
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ
ΜΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ Η ΟΧΙ.
ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Η ΦΙΛΗ
ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΝΙΑ, ΜΑΡΙΑ.


Αφησαμε την Γιοκοχαμα,τραβηξαμε για Philip Strait
η μοναξια πανω στο κυμα με την σιωπη μου συνυπαρχουν
στυφο τσιγαρο τωρα αναβω,μεσα στις σκεψεις ταξιδευω
γλαρονι εινια η ψυχη μου θαλασσοπουλι που αρμενιζει,
ανεμελα στο φως της ημερας.

Ματωσε η δυση,μελανι η νυχτα και γω νοσταλγησα εσενα
απανεμεο λιμανι εισαι μα εχω πικρο καιρο στην πλωρη
κυματισμο που ηρθε απο τα βορεια,για να με κανει
να σε θελω και με αγριο ποθο να ξυπναω,να μαχομαι,
και να αντριευω,σαν τον κουρσαρο,που ορμαει,διχως
να νοιαζεται αν χασει,διχως να τρεμει αν θα σβησει.

Τωρα σκυφτος πανω στο χαρτη πραγματοποιω μια αλλη σκαντζα
μια μερα εμεινε ακομα,για το επομενο λιμανι
διψουν τα χερια μου και τρεμουν,γιατι γυρευουν την δροσια σου
μα εσυ δεν εισαι μια σταγονα,πιδακας,χειμαρος,ποταμι,
κυλας μεσα στην υπαρξη μου,πνιγομαι,αλλα ανασταινω,
ορθιος στεκω στο καταρτι,θαλασσομαχος καπετανιος.
Φουντο την δεξια.Το πεντε στο νερο και αγαντα.....

Στο καπνιστηριο,στη βαρδιολα,στην γεφυρα,σε αντικριζω
μαχομαι,με το χρονο,γερνω τους ωμους,μα παλευω.
Θολος οριζοντας ομιχλη,νοτισα κινουμαι απο την Φορμοζα
φωτα πορειας τωρα αναβω,μες την θαλασσινη ανταρα,
ηλιος καυτος ειναι η μορφη σου γδερνει την σαρκα μου ο νοστος
μα η αλμυρα δεν την γενει......


θανος Λαμπροπουλος