ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ...ΓΙΑΤΙ;;;;


Καλημέρα σας!!

Είμαι Λιμενικός και υπηρετώ στο ΚΛΠ !!
Καταρχήν θα ήθελα να σας συγχαρώ για την άψογη και αντικειμενικότατη ενημέρωση που μας προσφέρετε από το site!!
Θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα θέμα , το οποίο θεωρώ ότι θα το γνωρίζετε απλά θα ήθελα να σας το υπενθυμίσω!!
Γνωρίζετε ότι σαν Λιμενικοί μπορούμε να πάμε σε όλους τους γιατρούς. Αλλά θα πρέπει να πληρώσουμε, αν αυτοί δεν έχουν συμβαση με το ταμείο μας και στην συνέχεια να καταθέσουμε αποδείξεις και εντολές στην υγειονομική Υπηρεσία του Λ.Σ. και να πάρουμε το ποσό, που μας αναλογεί πίσω!
Αυτό βέβαια θα γινόταν αν όλα σε αυτή τη χώρα λειτουργούσαν σωστά!!
Εγώ λοιπόν έχω καταθέσει αποδείξεις και εντολές από τον Οκτώβριο του 2008 και ακόμη ( Δεκέμβριος 2009 ) δεν έχω πάρει τα λέφτά που πρέπει να πάρω πίσω και το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν έχουν εκκαθαριστεί, αυτό έγινε αμέσα, σε ένα μήνα έφτασε το χαρτί της πληρωμής στην Υπηρεσία μου το οποίο με ενημέρωνε ότι θα πρέπει να πάω στην διαχείριση του ΚΛΠ για να πληρωθώ αλλά δεν υπάρχουν λεφτά εδω και 11 μήνες ! Και ρωτώ πότε θα πληρωθούμε τα λεφτά αυτά τα οποία εμείς έχουμε πληρώσει? Χθές με ενημέρωσε και το Φαρμακείο από το οποίο αγοράζω τα φάρμακα για τα δύο παιδιά μου ότι από το καινούργιο έτος δεν θα μπορεί να με εξυπηρετήσει και θα απρέπει να πληρώνω κανονικά τα φάρμακά μου και να καταθέτω τις αποδείξεις στην Υπηρεσία μου ώστε να μου επιστραφούν τα λέφτά γιατί το ταμείο μου δεν δίνει λέφτά και της χρωστάει λέφτά για πάνω από δύο χρόνια!! Και τι θα κάνω εγώ που χρειάζομαι φάρμακα για τα παιδιά μου που θα βρώ τα λεφτά για να τα αγοράσω και το σημαντικότερο που πάνε τα λεφτά που μου κρατάνε κάθε μήνα για την υγειονομική μου περίθαλψη και γιατί είμαι υποχρωμένος να πληρώνω στο ταμείο μου αυτά τα λεφτά αφού δεν μου παρέχει αυτά για τα οποία το πληρώνω και γιατί δεν μου δίνει το δικαίωμα να μην πληρώνω στο ταμείο αλλά να κάνω ιδιωτική ασφάλεια η οποία θα μου έρχεται και πιο φτηνά?
Ερωτήματα τα οποία γνωρίζω ότι δεν πρόκειται να πάρω απάντηση απλά είμαι τόσο απογοητευμένος, που απλά ήθελα να σας τα πώ και αν νομίζετε ότι πρέπει η μπορούν να αναρτηθούν καλώς!!

Ευχαριστώ!!
Ενας φανατικός αναγνώστης σας !!

Τα στοιχεία μου δεν ξέρω αν μπορώ να τα γράψω εδώ, αν πρέπει να σας τα πω να το κάνω ευχαρίστως!!