ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑ ΒΑΣΤΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ ,. ΟΛΟΙ ΜΑΣ...



Θαλασσινό


ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ

Το στόμα σου μοσχοβολά βασιλικό και δυόσμο
ένα σχοινάκι μας κρατά δεμένους με τον κόσμο
βγάλ' το σουγιά και δώσ' του μια και πάμε να χαθούμε
στης θάλασσας την αγκαλιά έλα να αγαπηθούμε

Άγιε μου Νικόλα βάστα τα κορμιά στα κύματα
Αφροδίτισσα κυρά μου ξέρεις από κρίματα

Σε φίλησα στην κουπαστή κι εσύ δε μου 'πες φτάνει
εκεί στην πλώρη την κλειστή σου 'πεσε το φουστάνι
το κύμα που μ' αγκάλιασε δε σβήνει τη φωτιά μου
τι να 'ν' αυτό που μ' άναψε Χριστέ και Παναγιά μου

Άγιε μου Νικόλα βάστα τα κορμιά στα κύματα
Αφροδίτισσα κυρά μου ξέρεις από κρίματα


------------------------------------------------------
Στίχοι: Νίκος Καββαδίας
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κούτρας
Άλλες ερμηνείες: Βασίλης Παπακωνσταντίνου || Γιώργος Νταλάρας & Βασίλης Παπακωνσταντίνου ( Ντουέτο ) || Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας || Κώστας Μακεδόνας

Ήταν εκείνη τη νυχτιά που φύσαγε ο Βαρδάρης
το κύμα η πλώρη εκέρδιζεν οργιά με την οργιά
σ' έστειλε ο πρώτος τα νερά να πας για να γραδάρεις
μα εσύ θυμάσαι τη Σμαρώ και την Καλαμαριά

Ξέχασες κείνο το σκοπό που λέγανε οι Χιλιάνοι
άγιε Νικόλα φύλαγε κι αγιά θαλασσινή
τυφλό κορίτσι σ' οδηγάει παιδί του Μοντιλιάνι
που τ' αγαπούσε ο δόκιμος κι οι δυο Μαρμαρινοί

Απάνω στο γιατάκι σου φίδι νωθρό κοιμάται
και φέρνει βόλτες ψάχνοντας τα ρούχα σου η μαϊμού
εκτός από τη μάνα σου κανείς δε σε θυμάται
σε τούτο το τρομακτικό ταξίδι του χαμού

Κάτω από φώτα κόκκινα κοιμάται η Σαλονίκη
πριν δέκα χρόνια μεθυσμένη μου είπες σ' αγαπώ
αύριο σαν τότε και χωρίς χρυσάφι στο μανίκι
μάταια θα ψάχνεις το στρατί που πάει για το Ντεπό


------------------------------------------------------

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ
ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
.
ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ , ΝΙΚΟ ΠΗΓΑΔΑ,
ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΜΠΑΡΔΟΥΝΙΑ,
ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΟΥΦΑΚΟ,
ΣΤΗΝ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΤΖΩΡΤΖΗ,
ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΠΟΓΛΗ
ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΛΑΓΚΑΔΙΑΝΟ
ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΙΚΑ,
ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΙΚΟΛΑ,
ΝΙΚΟΛΕΤΑ,
ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ..

ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΗΡΕΜΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΑΒΒΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ
ΣΤΟΝ ΣΑΒΒΑ ΤΣΙΜΠΟΓΛΟΥ...

Π. ΧΡ.