ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

ΠΟΙΟΣ ΦΕΡΟΥΣΗΣ?


Ο Υ.Προ.Πο ήταν κατηγορηματικός όταν ρωτήθηκε για την επιστολή Φερούση, στην πρόσφατη άτυπη ενημέρωση προς τους ναυτιλιακούς συντάκτες.... Απάντησε γεμάτος έκπληξη: "΄Ποιός είναι ο Φερούσης;" και συνέχισε. Δεν έχω λάβει, είπε, καμμία τέτοια επιστολή, όπως αυτή για την οποία μιλάτε, δεν ξέρω τι μου λέτε.

Κι όταν στην επίμονη προσπάθεια των δημοσιογράφων, ότι πώς γίνεται, να μην την έλαβε αφού εστάλη με κούριερ....η απάντηση ήταν κατηγορηματική..........Δεν ξέρω για τί μιλάτε...εκτός αυτού όμως είμαι πολιτικός, είπε, ο κύριος Χρυσοχοίδης και όχι εισαγγελέας. Επώνυμες και σοβαρές καταγγελίες, όπως αυτή στην οποία αναφέρεστε, τόνισε ο Υπουργός, πρώτα και κυρίως πρέπει να κατατίθενται στον αρμόδιο εισαγγελέα...........

Εκτιμώ..ότι μετά από όλα αυτά , ο κ.Χρυσοχοίδης, τουλάχιστον, φρόντισε να μάθει ποιός είναι ο κ.Φερούσης............Τώρα αν θα σας απαντήσει, κύριε βουλευτά του ΣΥΡΙΖΑ της Αχαίας δεν παίρνω και όρκο.... Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι υπάρχει και η "άτυπη βεντέτα" μεταξύ σας...( όχι με σας προσωπικά...με τον ΣΥΡΙΖΑ εννοώ) Πώς το είχε πει αυτό το ωραίο, ο υπουργός? " 'Αλλα μου είπε στο τηλέφωνο ο κ.Τσίπρας και άλλα λέει από δω κι απο κει.........."

Σε κάθε περίπτωση στην ιστορία της Πάτρας πρέπει σύντομα να πέσει κι άλλο ψάξιμο και κυρίως πέλεκυς βαρύς...

Τα σέβη μου
Δ.ΒοΓ.