ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ...ΑΞΙΖΕΙ! ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΖΑΜΑΙΚΑ!

Το τραγούδι αυτό δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει...σε cd ..το έχουν γράψει νέα παιδιά, φίλοι...ωραίοι και "ταξιδιάρηδες"...Η Τζαμάικα "πάει" πολύ στο peiratiko...μας ταιριάζει γάντι....ακούστε το και διαδώστε το...αν σας αρέσει ! Σε λίγο θα έχουμε και το βιντεάκι του...προς το παρόν μόνον ήχος!!!! ...Και ήχος αγνός...μόνο κιθάρα και μαντολίνο!

Στίχοι : Αποστόλης Τζιανάκης Μουσική : Παναγιώτης Παπαδόπουλος

''JAMAICA''

Ένα ταξίδι θα κάνω στη Τζαμάικα, ένα ταξίδι, ένα ταξίδι

Ένα ταξίδι θα κάνω στη Τζαμάικα, ένα ταξίδι, ένα ταξίδι, όλη τη μέρα θα γυρνώ με ψαροκάικα, μπας και μου φύγει, μπας και μου φύγει, μπας και μου φύγει η νοσταλγία του κορμιού σου που καρφωμένο είναι στο κεφάλι μου, μπας και μου φύγει η ιδέα της μορφής σου που με οδήγησε στο μαύρο χάλι μου

Ρούμι θα πίνω κάτω από τους φοίνικες και ας με πνίγει και ας με πνίγει όλη τη νύχτα θα χορεύω τζαμαίκανες, μπας και μου φύγει, μπας και μου φύγει, μπας και μου φύγει η νοσταλγία του κορμιού σου που καρφωμένο είναι στο κεφάλι μου, μπας και μου φύγει η ιδέα της μορφής σου που με οδήγησε στο μαύρο χάλι μου

Θα κουβεντιάζω με τον Μάρλει στα δισκάδικα, και αυτός θα στρίβει, και αυτός θα στρίβει, μάλλον θα μείνω για πάντα στη Τζαμάικα, μπας και μου φύγει, μπας και μου φύγει, μπας και μου φύγει η νοσταλγία του κορμιού σου που καρφωμένο είναι στο κεφάλι μου, μπας και μου φύγει η ιδέα της μορφής σου που με οδήγησε στο μαύρο χάλι μου