ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ...


Είμαι Λιμενικός μια ζωή επιιχειρησιακός, που πρόσφατα υπέβαλα
παραίτηση γιατί δεν μπορούσα πια να αντέξω όλη αυτή την κατάσταση, που
επικρατεί στο Σώμα.

Απλά σας γράφω για να σας πω ότι παρόλο το λιμενικό με
εκπαίδευσε με επιμόρφωσε, χώρια την προσωπική μου επιδίωξη να
επιμορφώνομαι με δική μου πρωτοβουλία, την ώρα, που θα έπρεπε να με
χρησιμοποιήσει στο βαθμό που είχα φτάσει μου έδωσε μία και με πέταξε
σε μια υπηρεσία ψυγείο που πραγματικά δεν θα έπρεπε να είναι.
Αλλά..... παραμένει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ!!!!!!
Το βιογραφικό μου σας στο στέλνω έτσι απλά για να εκτονώσω την πίκρα
μου και την στεναχώρια μου.
Και κάτι άλλο, για να μην παρεξηγηθώ:
Ευτυχώς δεν έχω κλείσει καμμία θέση σε ναυτιλιακή εταιρεία.
Ελπίζω κάποτε το Λ.Σ. να βρει το δρόμο του, όχι όμως με τους
απόστρατους της ΕΛΑΣ

Σας ευχαριστώ
---------------------------------------
Γροθιά στο στομάχι, η παραίτηση αυτου του αξιου αξιωματικού.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ.
ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ,
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ, ΑΥΤΟ,
ΓΙΑΤΙ.... ΑΣΦΥΚΤΙΟΥΝ.
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ , ΝΑΥΑΡΧΕ , ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ.
ΣΦΙΓΓΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ, ΑΛΛΑ, ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ..
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ...
Αλλά αγαπητέ , πολύ φοβάμαι πως μιλάμε σε κλειστα...μυαλά...
ευχαριστούμε πάντως, που μας γράψατε.

ποπη χρ.