ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

ΚΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΜΑΤΙ...


kai omvs filoi peiratikoi zei kai basileuei o kontos ths noudoulas kai tromokratei ton kosmo
den blepw na yparxei elpida

(ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ)
-------
Βρε τον "Κοντο..."
Πόσο πολύ σας καταλαβαίνω αγαπητοί φίλοι που διαμαρτύρεστε...
Είχα κι εγώ την "τιμή" κάποτε, όταν ήμουν νέος ναυτιλιακός συντάκτης, να τον γνωρίσω προσωπικά, τον κύριο αυτόν. Μαζί και τον αυταρχισμό του και την αδικία, όταν ήταν διοικητής του Α' Λιμενικού τμήματος, στον Τζελέπη. Θα θυμάται καλά την καταγγελία μου, την είχαν γράψει και κάποιοι καλοί συνάδερφοι στις εφημερίδες τους, προς τον τότε υπαρχηγό Πελοπίδα Αγγελόπουλο και την ΕΣΗΕΑ, για την συμπεριφορά, τη δική του και ενός ανθυπασπιστή (μπράβο θα τον χαρακτήριζα εγώ) τον οποίο είχε τοποθετήσει (διόλου τυχαία φαντάζομαι) στην είσοδο του τμήματος, για να... "εξυπηρετεί" τους πολίτες. Ο ανθυπασπιστής εκείνος, με είχε εξυβρίσει και απείλησει, ΕΝΤΕΛΩΣ, ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΙΤΙΑ πιστέψτε με, μη γνωρίζοντας προφανώς ότι είμαι δημοσιογράφος. ΤΙ ΠΕΡΝΑΓΑΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΑΜΟΙΡΟΙ.... Όταν λοιπόν διαμαρτυρήθηκα στον "Κοντό...." αγανακτισμένος από φράσεις... του ανθυπασπιστή, όπως "κάτσε στον καναπέ και περίμενε, ειδάλλως θα φας κλωτσιά και θα πας έξω¨ και άλλα πολλά..... όχι μόνο πήρε το μέρος του, αλλά με έδιωξε κυριολεκτικά από το τμήμα, την ώρα που μπροστά του, ο ανθυπασπιστής-μπράβος είχε κολλήσει το πρόσωπο του στο δικό μου. ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΣΤΟΥ ΤΖΕΛΕΠΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΥΣ... ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΑΣ ΣΥΜΠΟΝΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ.
Δεν έχει απλώς, ''δόντι" ο κύριος αυτός. Τον οδοντίατρο ολόκληρο έχει.
Κύριε Υπουργέ... κάντε "απονεύρωση" να μη πω... εξαγωγή από τέτοια στελέχη και γρήγορα... Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Έχουν απόλυτο δίκιο οι λιμενικοί που διαμαρτύρονται.

Για την ανάρτηση και το σχόλιο Χάρης Μπόλκας