ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ....ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΣ...


Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2009
Των γελαστών αγώνων η συνέχεια (Μέρος ΧV)

Η Ελληνική Δικαιοσύνη απεφάνθη!
ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΣ!
Είμαι ένα σκουπίδι της κοινωνίας, ένα ρεμάλι,
ένα παρασιτικό ρετιρέ!
Όλη η κοινωνία είναι εναντίον μου, στη γειτονιά μου
με φτύνουν επειδή δεν τους δίνω δανεικά,
ο γιος μου μου 'κοψε την καλημέρα επειδή δεν του αγοράζω
την Αιγυπτιακή πυραμίδα των playmobil, η κοπέλα μου
με παράτησε (λίγο πριν βγει η απόφαση)
και η ψιλικατζού με χλευάζει που καπνίζω καρέλια σκέτο!
Κι όμως ρε παιδιά, δε φταίω!!!

Είμαι θύμα μιας καλοστημένης πλεκτάνης Κα Πρόεδρε...
φωνή βοώντος... Το 'πε κι ο Πεταλωτής:
"Πρέπει να σεβαστούμε το νόμο!!!"
Να σας ρωτήσω κι εγώ κύριε Πεταλωτή μου:
Γιατί μόνο εγώ πρέπει να σέβομαι το νόμο;
Το κράτος δεν υπακούει; Ν' απαριθμήσω κρατικές παραβάσεις;

1) Η υπενοικίαση συνιστά ποινικά κολάσιμη πράξη δεν είναι;
Ο ΟΛΠ είχε σύμβαση με το Ελληνικό δημόσιο για χρήση του λιμανιού
και των γύρω περιοχών αυτού ως το 2054!
Με ποιο δικαίωμα παραβαίνει το νόμο
και παραχωρεί για εκμετάλλευση
μέρος αυτού που περιγράφεται ως ενοικιασμένο;

2) Το δημόσιο συμφέρον είναι πασιφανές
ότι δεν υφίσταται μέσα απ' αυτή
τη σύμβαση παραχώρησης.
Δεν διώκεται αυτός που παρεμποδίζει
ή υπονομεύει το δημόσιο συμφέρον;


3) Εγώ ο ρετιρές αμείβομαι με διαφορά
από τη συλλογική σύμβαση του κλάδου μου!
Συγκεκριμένα με την ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ
Υπουργική Απόφαση Κεφαλογιάννη,
ο βασικός μου μισθός αποκλίνει κατά -65%.


Μιας κι είστε νομοταγείς κ.κ κυβερνώντες
γιατί δεν με αποζημιώνετε αναδρομικά
για τα τελευταία χρόνια (μιας και μπορώ
να τα διεκδικώ δικαστικώς για 5ετία;).
Τι χρειάζονται τα δικαστήρια μεταξύ εντίμων πολιτών;

4) Ποιο Δικαστήριο καταδικάζει το αναφαίρετο δικαίωμα
της απεργίας σ' έναν κλάδο εργαζομένων
που οι πολιτικοοικονομικές συντεχνίες
θέλουν να διαλύσουν;


Δεν είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο το
δικαίωμα της απεργίας;
Ποιος νόμος λέει ότι όποιος απεργήσει ξανά,
απολύεται και φυλακίζεται;


Υποθέτω υπάρχουν τέτοιοι νόμοι,
αλλά όχι εδώ στην Ελλάδα
τη γενέτειρα της Δημοκρατίας.
Στην Κίνα και την Ινδία ίσως ναι!


Αν λοιπόν προσπαθείτε να αποδομήσετε το Ελληνικό κράτος
μπολιάζοντας το με τριτοκοσμικούς νόμους, τότε φέρτε μαζί
κι εκείνους τους νόμους που θανατώνονται οι κλέφτες,
οι πόρνοι κι οι μαστροποί πολιτικοί προαγωγοί
ή στην καλύτερη των περιπτώσεων
ακρωτηριάζουν τα χέρια των λωποδυτών.


Ξέρετε πόσα αδούλευτα κομμένα χέρια
θα κοπούν απ' τη βουλή;
Τα σέβη μου!

ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΓΕΛΑΣΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
.

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ

Π. ΧΡ.