ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ - ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


ΕΤΡΕΧΕ ένας φίλος το απόγευμα, να "σώσει" το αυτοκίνητο μου - όχι από κάποιον κλέφτη ή διαρρήκτη- αλλά από... ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΕΚΟΒΕ ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ στην Πειραϊκή.
Τον προλαβαίνει, λοιπόν πάνω που άφηνε την κλήση στο παρμπρίζ και του λέει με αφέλεια (ο πολίτης στον τροχονόμο) "να το πάρω;" φοβούμενος έναν γερανό που ακολουθούσε. Και τί του απαντάει, λέτε, ο ένστολος της ελληνικής αστυνομίας (επίσης με αφέλεια) ;"Αστο... δε θα ξαναπεράσουμε από δω..."

ΦΙΛΟΙ ΦΥΛΑΧΘΕΙΤΕ ! ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ! ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΓΕΛΙΕΣΤΕ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΠΑΡΚΑΡΑΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ! ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΑΣ "ΤΑ" ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΣΑΣ!

Αυτό μου λένε εμένα τα λόγια του αστυνομικού.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ που επικρατεί στην τροχαία, που ο ρόλος της, φαίνεται πλέον, ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ πως εξαντλείται κυριώς στην είσπραξη χρήματος, ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ...
Και λέω τάχα μου- τάχα μου, γιατί ούτε το μποτιλιάρισμα καταπολεμήθηκε (αστείο), ούτε τα τροχαία μειώθηκαν.
ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ Η ΤΡΟΧΑΙΑ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΤΩΝ 80 ΕΥΡΩ.
ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΠΛΕΟΝ... ΠΑΝΤΟΥ !

Μη με ρωτήσετε τί θα κάνω με την κλήση; θα βρω το δίκιο μου μάγκες και κύριε διοικητή της τροχαίας Πειραιά. ΕΝΣΤΑΣΗ! ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ, ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ.

Χάρης Μπόλκας

ΥΓ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ... ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ βλέπουμε συνήθως, παραμονές Χριστουγέννων, Πάσχα και γενικώς, μεγάλων αργιών... κι όποτε έχει... ανάγκες αυτός ο τόπος...