Με αφορμή την ανάρτησή σας της Παρασκευής 23/10/2009, με τίτλο ΠΕΡΙ (ΣΟΒΑΡΗΣ) ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ θα ήθελα να αναφέρω τα εξής :
Μετά από σωστή δουλειά, επί πολλά χρόνια στο παρελθόν, της Ελληνικής ναυτιλιακής και ναυτικής
κοινότητας, η Ελληνική σημαία, ως σημαία ποιότητας (Quality Flag), έχει καταταγεί στην Λευκή Λίστα
(White List) του μνημονίου συνεννόησης των Παρισίων (Paris Memorandum Of Understanding).
Επίσης, τα πλοία στην πρύμη των οποίων κυματίζει η Ελληνική σημαία έχουν καταταγεί στην Qualship 21
(Quality shipping for the 21st century) της Αμερικανικής Ακτοφυλακής (U.S.Coast Guard) ως υψηλής
ποιότητας πλοία (high-quality ships).
Το πλήρωμα του Ελληνικού Bulk Carrier "VORI" αξιολογήθηκε με 100% για το γυμνάσιο πυρκαγιάς και
με 95% για το γυμνάσιο εγκατάλειψης πλοίου, απο την Αμερικανική Ακτοφυλακή στη Νέα Ορλεάνη την
17/12/2001, επιδεικνύοντας "Great job during both drills", όπως έχει γράψει ο επικεφαλής του κλιμακίου
των επιθεωρητών της U.S.Coast Guard, στο επισυναπτόμενο έγγραφο με τα αποτελέσματα της επιθεώρησης.
Η μεταπολεμική γενιά των Ελλήνων πλοιοκτητών, πλοιάρχων, μηχανικών και λοιπών ναυτικών κάθε
ειδικότητας και βαθμού, επαγγελματίες παντός καιρού δούλεψαν και πέτυχαν, να γίνει η Πατρίδα μας
η πρώτη ναυτιλιακή δύναμη του πλανήτη.
Η Ελληνική σημαία που είναι διεθνώς αναγνωρισμένη ως σημαία ποιότητας, μαζί με την παγκόσμια
πρωτιά της Ναυτιλίας μας, αποτελούν την βαριά κληρονομιά για αυτούς που παραλαμβάνουν την σκυτάλη.
Τα νεότερα που έρχονται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού κάθε άλλο παρά ευχάριστα είναι.
http://www.maritime-executive.com/article/2009-10-21-doj-captain-sentenced-10-months-obstruction-environmental-ship-safety-violations/
Capt. Ν. Πλακάς
------------
Ευχαριστούμε καπετάνιε για τις χρήσιμες πληροφορίες σου.
Χ.Μ.