ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Η ΜΟΙΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ...


ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ Ν. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ:

Η αγαπητή και μαχητική συνάδελφος Πόπη Χριστοδουλίδου αναζήτησε τον υπουργό Ναυτιλίας κ. Αναστάση Παπαληγούρα και τον υφυπουργό κ. Πάνο Καμμένο, για να τους ρωτήσει πως θα αντιμετωπίσουν το μπαράζ των κατασχέσεων του πλοιοκτήτη καπετάν Μάκη Αγούδημου, αλλά της δήλωσαν αρμοδίως ότι απουσιάζουν ... λόγω εκλογών.
Είναι γεγονός ότι στην προεκλογική περίοδο εξαφανίζονται οι υπουργοί, γιατί δικαιολογημένα θα μου πείτε ότι τρέχουν να μαζέψουν ψήφους και να επανεκλεγούν.
Το ερώτημα είναι, και όταν δεν είχαν εκλογές τι έκαναν για τη ναυτιλία και τους ναυτικούς;
Ας πάρουμε τους τελευταίους τρεις υπουργούς Ναυτιλίας.
Ο Μανώλης Κεφαλογιάννης τα έβαλε με τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ και στα λιμάνια και δρομολόγησε την ιδιωτικοποίηση του ΣΕΜΠΟ στον Πειρειά και στη Θεσσαλονίκη.
Επέκτεινε την εφαρμογή της Συνθήκης της Στοκχόλμης στην ακτοπλοίας και έτσι καταργήθηκε η 30ετία, αλλά μπήκαν υψηλά στάνταρ για τα πλοία.
Επίσης έδωσε κίνητρα στα κρουαζιερόπλοια για την ύψωση της ελληνικής σημαίας.


Ο επόμενος υπουργός Γιώργος Βουλγαράκης ολοκλήρωσε την διαδικασία του διαγωνισμού για την παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ, απέτυχε για τη Θεσσαλονίκη, αλλά "ναυηάγησε" με τις προσωπικές του επιλογές.

Ο τρίτος υπουργός, ο Αναστάσης Παπαληγούρας, επέλεξε να μην κάνει τίποτα. Απλώς να διαχειριστεί την καθημερινότητα, χωρίς να πάρει πρωτοβουλίες.
Είναι μια έντιμη πράξη, που οφείλουμε να την αναγνωρίσουμε.

Έχουμε, όμως και τον προηγούμενο υπουργό Αιγαίου, τον Αριστοτέλη Παυλίδη, ο οποίος ενεπλάκη στις υποθέσεις των επιδοτούμενων γραμμών και τώρα, γεύεται αυτό που λέει ο λαός μας "άμα μπλέξεις με τα πίτουρα, θα σε φάνε οι κότες".

Από τους τέσσερις υπουργούς, μόνο δύο θα είναι υποψήφιοι.
Οι άλλοι δύο κόπηκαν λόγω εμπλοκής τους σε σκάνδαλα.
Δύο στα δύο. Δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα. θα μπορούσε να είναι 4 στα 4.
Αυτά όσον αφορά την τελευταία περίοδο της Νέας Δημοκρατίας. Από την μεταπολίτευση και πέρα, οι περισσότεροι υπουργοί Ναυτιλίας δεν κατάφεραν να εκλεγούν βουλευτές στις επόμενες εκλογές.
Οι μόνοι που διασώθηκαν είναι ο μακαρίτης ο Ευάγγελος Γιαννόπουλος, ο Μανώλης Κεφαλογιάννης και ο Χρήστος Παπουτσής.
Να θυμηθούμε ότι απέτυχαν να εκλεγούν οι Ιωάννης Φικιώρης, Στάθης Αλεξανδρής, Αντώνης Ντεντιδάκης, Σταύρος Σουμάκης, Γεράσιμος Αρσένης, Γιώργος Ανωμερίτης, Γιώργος Πασχαλίδης, Αλέξανδρος Παπαγόγγωνας. Κάποια στιγμή αποχώρησαν οι Βασίλης Σαραντίτης, Γιώργος Κατσιφάρας, Κοσμάς Σφυρίου, κρίνοντας ότι ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους και απέφυγαν την ταπεινωτική διαδικασία της μη εκλογής.
Με άλλα λόγια, οι περισσότεροι πρώην υπουργοί Ναυτιλίας δεν επανεκλέγησαν.
Οι μόνοι που συνεχίζουν είναι ο Μανώλης Κεφαλογιάννης και ο Χρήστος Παπουτσής.
Αυτά για την ιστορία.
Αν θυμηθούμε και άλλα και άλλους θα επανέλθουμε...


ΑΝΑΔΗΜΟΣIΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ GREEK SHIPPING NEWS