ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ BULK CARRIER "OSTENDE MAX" ΑΝΤΙ ΤΟΥ "OSTEND MAX"
-----From: Capt. N. Plakas
To: PEIRATIKO REPORTAZ
Sent: Thursday, August 20, 2009 3:33 PM
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ BULK CARRIER "OSTENDE MAX" ΜΕ ΤΟ TANKER "FORMOSAPRODUCT BRICK" ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ MALACCA STRAITS
Πρύμα στην αριστερή πλευρά, στην τελευταία δεξαμενή και στο accommodation, όπως δείχνει
η φωτογραφία, "κάρφωσε" την βολβοειδή πλώρη του, το Φορτηγό "OSTENDE MAX", στο
φορτωμένο με νάφθα Δεξαμενόπλοιο "FORMOSAPRODUCT BRIC".
'Οσοι γνωρίζουν τους Διεθνείς Κανονισμούς προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα, καταλαβαίνουν.
Για την ενημέρωση όμως όλων των πολιτών, προκαλεί ερωτηματικά η έλλειψη ανακοίνωσης απο τον
υπεύθυνο της διαχειρίστριας εταιρείας του "OSTENDE MAX", που έχει έδρα την Ελλάδα και κατά μείζονα
λόγο, που ακόμα αγνοούνται εννέα μέλη του πληρώματος του "FORMOSAPRODUCT BRIC",
ενώ 16 διασώθηκαν με μικροτραυματισμούς.
Το δυστύχημα συνέβη την Τρίτη 18 Αυγούστου 2009 το βράδυ, στα πολυσύχναστα στενά της Μαλαισίας,
που διασχίζουν πολλές δεκάδες χιλιάδες πλοία κάθε χρόνο και μεταφέρουν περι το 1/3 του διεθνούς εμπορίου.
Η πιθανή βύθιση ενός supertanker, θα είναι απειλή για την ναυσιπλοϊα σε αυτή την θαλάσσια αρτηρία,
που ενώνει την Ανατολή με την Δύση.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι λόγω του διαχωρισμού της θαλάσσιας κυκλοφορίας
(Traffic separation scheme) στα στενά, σπάνια συμβαίνουν ναυτικά ατυχήματα.
Τα ερωτήματα είναι :
Πότε θα υπάρξει ανακοίνωση ;
Πόσα πλοία της διαχειρίστριας εταιρείας του "OSTENDE MAX" φέρουν την Ελληνική Σημαία ;
Πόσοι είναι οι 'Ελληνες Ναυτικοί που εργάζονται σε αυτά;
Capt. Ν. Πλακάς