ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

διεκδικειστε τα δικαιώματά σας, μην υποχωρείτε...


Ν.Α. ΑΘΗΝΑΣ-ΠΕΙΡΑΙΑ
ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κορυφώνεται παραμονές του 15Αυγούστου, η ενημερωτική εκστρατεία των Νομαρχία Πειραιά, ΚΕΠΚΑ και ΙΝΚΑ για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών - καταναλωτώνΠιστοί στο ραντεβού τους με την έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση των ταξιδιωτών καταναλωτών θα είναι και στην καρδιά του Αυγούστου Νομαρχία Πειραιά, ΚΕΠΚΑ και ΙΝΚΑ συνεχίζοντας την εκστρατεία με το σύνθημα «Διακοπές με… εισιτήριο την ενημέρωση!».

Συγκεκριμένα, κλιμάκια της Νομαρχίας θα βρίσκονται ξανά στο λιμάνι του Πειραιά αύριο Παρασκευή 14 Αυγούστου από τις 7 το πρωί στο σημείο απόπλου για Κυκλάδες καθώς και στoν προβλήτα απ’ όπου αποπλέουν τα πλοία για Αργοσαρωνικό, προκειμένου να διανείμουν τον πολυσέλιδο οδηγό που εκδόθηκε και φέτος με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση των πολιτών για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που θα αναζητήσουν πριν και κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
Στο ανανεωμένο σε πληροφοριακό υλικό και εμφάνιση φυλλάδιο, το οποίο ήδη από τις αρχές του Ιουλίου έχει διανεμηθεί σε χιλιάδες επιβάτες της ακτοπλοΐας, οι πολίτες μεταξύ άλλων θα βρουν :
Ενημέρωση για το σε ποιες περιπτώσεις και με ποιον τρόπο μπορούν να διεκδικήσουν αποζημιώσεις από τους μεταφορείς, σύμφωνα με τα όσα ορίζει η έστω ελλιπής Χάρτα Επιβατών που έχει γίνει νόμος του Κράτους από το 2008.

Με αφορμή μάλιστα τα αλλεπάλληλα πρόσφατα περιστατικά πολύωρων καθυστερήσεων και ταλαιπωρίας πολιτών, η Νομαρχία Πειραιά καλεί τους επιβάτες της ακτοπλοΐας να διεκδικήσουν δυναμικά τα δικαιώματά τους και τις όποιες αποζημιώσεις τους αναλογούν, προσφεύγοντας τόσο στις κατά νόμο αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας όσο και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Τους βασικούς κανόνες για τα καταστήματα εστίασης,
Τα προϊόντα των κυλικείων των πλοίων των οποίων η ανώτερη τιμή προσδιορίζεται από αγορανομική διάταξη,
Χρήσιμες πληροφορίες για τη διαμονή σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο,
Πρακτικές συμβουλές για την σωστή προετοιμασία πριν την άφιξη στον τόπο των καλοκαιρινών μας διακοπών
Επιδίωξη της ενημερωτικής καμπάνιας της Νομαρχίας Πειραιά είναι, και αυτό το καλοκαίρι, όσο το δυνατόν περισσότεροι πολίτες καταναλωτές να είναι έγκυρα και έγκαιρα ενημερωμένοι για όσα δικαιούνται, πριν ξεκινήσουν και αφού βρεθούν στον τόπο των διακοπών τους.
Σε δηλώσεις του, ο Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας τόνισε ότι
«Και αυτό το καλοκαίρι, σε συνεργασία με τις ενώσεις καταναλωτών ΚΕ.Π.ΚΑ. και ΙΝΚΑ, εκδώσαμε οδηγό με χρηστικές συμβουλές για το ταξίδι και τις διακοπές, με χρήσιμες πληροφορίες για όσα οι πολίτες δικαιούνται και τις δυνατότητες που παρέχει η νομοθεσία για την προστασία τους.
Για τον λόγο αυτό λέμε ότι και το φετινό καλοκαίρι το σύνθημα του κερδισμένου ταξιδιώτη καταναλωτή είναι «Διακοπές με εισιτήριο την ενημέρωση». Γιατί ο ενημερωμένος ταξιδιώτης, μπορεί να γίνει αποδέκτης καλύτερων υπηρεσιών αλλά και να γλιτώσει χρήματα από τον πολύτιμο προϋπολογισμό του».
---------------------------------------------------------------------------------
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

αγαπητοί φίλοι,
έχετε δικαιώματα, όταν ταξιδεύετε, με τα πλοία της ακτοπλοίας.
διεκδικήστε τα.
ελέξτε τίς τιμές στα κυλικεία.
ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ, ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ,
ΑΣΥΞΗΜΕΝΩΝ ΤΙΜΩΝ ΣΤΑ ΚΥΛΙΚΕΙΑ.
ΜΗΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙΤΕ, ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.
ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ PEIRATIKO ,
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.
peiratikoi@yahoo.gr


π.χρ.