ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ, ΝΙΚΟΥ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑ SEA DIAMOND ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ


ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ SOLAS - ΠΟΡΙΣΜΑ Α.Σ.Ν.Α. ΓΙΑ ΤΟ SEA DIAMOND,

Κυριακή, 12 Ιούλιος 2009, 4:41
Από: "Capt. N. Plakas"
Προς: "PEIRATIKO REPORTAZ"
Κύριοι υπεύθυνοι, τα παρακάτω κρουαζιερόπλοια πληρούν τις απαιτήσεις
της SOLAS 2010


1. IVORY έτος ναυπήγησης 1957 (Σύμφωνα με το Shipping database Equasis)
2. SAPPHIRE 1967
3. THE CALYPSO 1967
4. ORIENT QUEEN 1968
5. AQUAMARINE 1971
6. THE AEGEAN PEARL 1971
7. CRISTAL 1980
8. THE EMERALD 1958
9. CORAL 1971
Αν Ναί, απαιτούνται αποδείξεις.
Αν Όχι, τα ερωτήματα είναι : Θα συμμορφωθούν ; ή
Θα αποσυρθούν (Πλωτά ξενοδοχεία) ; ή
Θα μετατραπούν σε παλιοσίδερα ;

Το επι πλέον ερώτημα είναι :
Το SEA DIAMOND πληρούσε τις απαιτήσεις της SOLAS 2010 ;
http://www.ssmaritime.com/SOLAS.htm
http://www.cruisecritic.co.uk/articles_print.cfm?ID=488
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Επειδή, η εταιρεία πρέπει να καθιερώσει διαδικασίες για να αναγνωρίζει, περιγράφει και
ανταποκρίνεται σε πιθανές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο πλοίο.
The company should establish procedures to identify, describe and respond to potential
emergency shipboard situations.
Επειδή το Σύστημα Ασφαλούς Διαχείρισης πρέπει να ορίζει μέτρα, τα οποία να διασφαλίζουν
ότι η οργάνωση της εταιρείας μπορεί να ανταποκριθεί οποτεδήποτε σε κινδύνους, ατυχήματα
και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης που αφορούν τα πλοία της.
The safety management system should privide for measures ensuring that the Company's
organisation can respond at any time to hazards, accidents and emergency situations
involving its ships.
(Διεθνής σύμβαση για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, SOLAS Chapter IX).
Ποιες είναι αυτές οι διαδικασίες και ποια είναι αυτά τα μέτρα και γιατί δεν εφαρμόσθηκαν
απο την πρώτη στιγμή του ατυχήματος του SEA DIAMOND ;
----------------------------------------------------------------------------------------
Επειδή η εταιρεία πρέπει να καθιερώσει διαδικασίες, που να διασφαλίζουν ότι το πλοίο
συντηρείται, σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών κανόνων και κανονισμών και με όποιες
πρόσθετες απαιτήσεις μπορεί να καθιερωθούν από την εταιρεία.
The company should establish procedures to ensure that the ship is maintained in conformity
with the provisions of the relevant rules and regulations and with any additional requirements
which may be established by the company.
Επειδή για την εκπλήρωση των απαιτήσεων αυτών, η εταιρεία πρέπει να διασφαλίζει ότι,
In meeting these requirements the company should ensure that :
1. διενεργούνται επιθεωρήσεις σε κατάλληλα χρονικά διαστήματα, 1. inspections are held at appropriate intervals ;
2. αναφέρεται οποιαδήποτε μη συμμόρφωση με την πιθανή της αιτία, αν είναι γνωστή, 2. any non-conformity is reported with its possible cause, if known ;
3. γίνονται κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες και 3. appropriate corrective actionis taken; and
4. τηρούνται αρχεία των ανωτέρω δραστηριοτήτων, 4. records of these activities are maintained.
(Διεθνής σύμβαση για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα SOLAS Chapter IX)
Ποια είναι τα αρχεία των ανωτέρω δραστηριοτήτων που τηρούνται στην υπεύθυνη
διαχειρίστρια εταιρεία του SEA DIAMOND ;
------------------------------------------------------------------------------------------
Γιατί το βυθόμετρο του πλοίου ήταν εκτός λειτουργίας ;
------------------------------------------------------------------------------------------Γιατί διακόπηκε η λειτουργία του συστήματος καταγραφής δεδομένων ταξιδιού
(VDR-μαύρο κουτί), που όπως επισημαίνεται στην έκθεση του
Ανακριτικού Συμβουλίου Ναυτικών Ατυχημάτων "δεν θεωρεί τυχαία τη διακοπή των
καταγραφών απο την εν λόγω συσκευή" ;
http://actionforsantorini.blogspot.com/2009/07/sea-diamond.html

Capt. Ν. Πλακάς


---------------------------------------------------
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ, ΝΙΚΟΥ ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΥΕΝΑΝΠ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.
ΕΜΕΙΣ, ΑΠΛΩΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ, ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ,
ΓΙΑΤΙ, ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΡΙΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ, ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΣΩΝ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ SEA DIAMOND ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ, ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ, ΠΑΝΤΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΥΕΝΑΝΠ.
ΑΛΛΑ, ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ , ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ, ΤΟ VDR , ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ Η ΓΙΑΤΙ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ ΟΣΑ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ Η ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΤΟ ΒΥΘΟΜΕΤΡΟ...ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥ,Μ. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ,ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ , ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΥΕΝΑΝΠ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ, ΓΝΩΣΤΕΣ.
ΑΣ ΑΠΑΝΤΓΗΘΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ κ,.ΠΛΑΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ.

ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ, ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ ΤΟΥ SEA DIAMOND ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΛΟΙΖΟΥ, ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΜΑΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ,ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΜΕ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΠΕΝ , ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ...ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙ, ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ κ. ΤΑΡΛΑΜΗ, ολοι οι άλλοι, λενε πάντα ό,τι ακριβώς υποστηρίζουν οι εφοπλιστες, όποιοι κι αν είναι.
η κανω λάθος..

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ.
ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΟΙ, ΚΑΠΟΤΕ.
XΡONIA TO ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΤΟ, ΕΙΜΟΥΝΑ ΝΙΑ ΚΑΙ ...ΓΕΡΑΣΑ.
ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΥΕΝΑΝΠ, ΑΡΧΗΓΕ, ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ,ΝΙΚΟΥ ΠΛΑΚΑ, ΠΟΥ, ΣΗΜΕΡΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ, ΤΟ PEIRATIKO.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ.
ΔΕΚΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ, ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ.
ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΟΛΕΣ.


Π. ΧΡ