ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι θέσεις του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής αναφορικά με έρευνα της εταιρείας ADAC για τα ελληνικά επιβατηγά πλοία
Θέλουμε να ξεκινήσουμε με τη σαφή δήλωση ότι, για τα θέματα της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας δεν μπορεί να τεθεί η παραμικρή αμφισβήτηση.
Ως προς το θέμα που προέκυψε με την δημοσίευση της αξιολόγησης της γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC για τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
Ο ADAC, είναι ένας οργανισμός με τη μορφή εταιρείας που έχει ως κύριο αντικείμενο την οδική, νομική και ιατρική βοήθεια, τα ταξίδια, τον τουρισμό και γενικότερα το αυτοκίνητο, και τη μοτοσικλέτα.
Αυτό έχει τη σημασία του, γιατί είναι διαφορετικό θέμα η αξιολόγηση ενός αυτοκινητοδρόμου ή μιας μάρκας ελαστικών και άλλο η πιστοποίηση της αξιοπλοΐας ενός πλοίου.
Ο πίνακας της ADAC, περιλαμβάνει αξιολόγηση για συγκεκριμένα πλοία σε θεματολογία που όρισε η εν λόγω περιηγητική λέσχη αυτοκινήτου και με ποσοστό βαθμολογίας επί τις % ως εξής: Πληροφορίες Ασφαλείας 20%, Κατασκευή-Ευστάθεια 10%, Πυροπροστασία 30%, Σωστικά Μέσα 20%, Διαχείριση Ασφαλείας 20% και με δικά της κριτήρια.
Τα πλοία που περιλαμβάνονται στον πίνακα δεν εκτελούν τις ίδιες κατηγορίες πλόων, δεν έχουν την ίδια χρονολογία κατασκευής και ως εκ τούτου δεν διέπονται από την ίδια νομοθεσία και δεν είναι υπόχρεα για συμμόρφωση προς τις ίδιες απαιτήσεις. Κατά συνέπεια η συγκεκριμένη ποσοστιαία αξιολόγηση αποτελεί υποκειμενική και μόνο κρίση και δεν αντικατοπτρίζει με αντικειμενικότητα την αξιοπλοΐα ενός πλοίου (κατασκευή και ευστάθεια ενός πλοίου βαθμολογείται με το χαμηλότερο ποσοστό 10% !!!)
.
Γενικά οι παρατηρήσεις που έχουν γίνει γνωστές δεν δικαιολογούνται, δεδομένου ότι τα αντίστοιχα πλοία για τους πλόες που εκτελούν δεν υποχρεούνται σε συμμόρφωση προς τις απαιτήσεις που απορρέουν από τις παρατηρήσεις της γερμανικής περιηγητικής λέσχης αυτοκινήτου. Πράγμα που είναι ενδεικτικό της απειρίας και της έλλειψης γνώσεων των ισχυόντων κανόνων από τους διενεργήσαντες τους ελέγχους.
Τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας τα εκδίδουν διεθνώς οι Νηογνώμονες, που καταρτίζουν τους κανονισμούς ασφαλείας, τόσο επί της ναυπήγησης των πλοίων όσο και επί του εξοπλισμού τους και τα κατατάσσουν σε διάφορες κλάσεις.
Με ειδικούς επιθεωρητές τα πλοία παρακολουθούνται σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους, είτε με περιοδικές είτε με έκτακτες επιθεωρήσεις.
Όλα τα υπό ελληνική σημαία επιβατηγά πλοία, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της ακτοπλοΐας, επιθεωρούνται από το ΥΕΝΑΝΠ/ Κλάδος Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων, τα Τοπικά Κλιμάκια, τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές ή τους Αναγνωρισμένους από την Ελλάδα Οργανισμούς (Νηογνώμονες), σύμφωνα με την κείμενη εθνική, κοινοτική και διεθνή νομοθεσία, σε ετήσια βάση (τακτική επιθεώρηση), προκειμένου να διαπιστωθεί η συμμόρφωσή τους με αυτή, οπότε και εφοδιάζονται με αντίστοιχο Πιστοποιητικό Ασφαλείας/ Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης, καθώς επίσης επιθεωρούνται και εφοδιάζονται με πιστοποιητικό κλάσης σκάφους και μηχανών από τους Αναγνωρισμένους Οργανισμούς (Νηογνώμονες) για τα υπόχρεα πλοία.
Στις περιπτώσεις που μεταξύ δύο γενικών επιθεωρήσεων Ε/Γ πλοίο υποστεί βλάβη, μετασκευές, σοβαρές επισκευές ή εμφανιστεί ελάττωμα που επηρεάζει την ικανότητα για ναυσιπλοΐα, τότε αυτό υπόκειται σε έκτακτη επιθεώρηση για να επιβεβαιώνεται ότι εφαρμόζονται οι ισχύοντες κανονισμοί ασφαλείας.
Εκτός από τις τακτικές και έκτακτες επιθεωρήσεις, στα επιβατικά πλοία διενεργούνται και έκτακτοι έλεγχοι τόσο από τον Δ’ Κλάδο, όσο και από τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές. Ειδικότερα πριν από περιόδους κατά τις οποίες αναμένεται αυξημένη επιβατική κίνηση, διενεργούνται είτε συντονισμένοι έκτακτοι έλεγχοι σε όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας, είτε στοχευμένες επιθεωρήσεις σε πλοία ή τομείς επιθεώρησης με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με σκοπό πάντα τη διαμόρφωση επικαιροποιημένης εικόνας της κατάστασης τους και τη διασφάλιση αυξημένων επιπέδων ασφαλείας.
Η διαδικασία επιθεωρήσεων είναι συνεχής δραστηριότητα και αξίζει να σημειωθεί ότι από τον Απρίλιο του 2009 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί σε επιβατηγά πλοία 200 έκτακτες επιθεωρήσεις από Λιμενικές Αρχές και ΚΕΕΠ.
Όλα τα πλοία που αναγράφονται στη λίστα της ADAC, παρακολουθούνται από νηογνώμονες διεθνούς κύρους όπως ο Γαλλικός ο Ιταλικός ο Ελληνικός. Έχουν ελεγχθεί πρόσφατα, εντός του 2009, και έχουν αξιολογηθεί ως αξιόπλοα.
Ειδικότερα, τα πλοία «Θεολόγος Π.», «Aqua Jewel» και «Πηνελόπη Α.» παρακολουθούνται από τον γαλλικό Νηογνώμονα. Τα πλοία «Σοφοκλής Β.», «Ionian King», «Λατώ», «Πρεβέλης», «Sardinia Vera» (έχει αποσυρθεί από την ελληνική ακτοπλοΐα) από τον ιταλικό. Τα πλοία «Θεόφιλος», «Superferry », «Μυτιλήνη», «Β. Κορνάρος», «Φοίβος» και «Νεφέλη» από τον ελληνικό.
Η έρευνα της ADAC εστιάστηκε αποκλειστικά στα πλοία που εκτελούν δρομολόγια στις εσωτερικές γραμμές της Ελλάδας και δημοσιοποιείται στην κορύφωση της τουριστικής κίνησης και ενώ σχεδόν όλα τα αναφερόμενα πλοία έχουν εκτελέσει εκατοντάδες δρομολόγια σε καθημερινή βάση χωρίς να έχει εμφανιστεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Η ναυτιλία και ο τουρισμός είναι πολύ σημαντικά μεγέθη για την ελληνική οικονομία και την κοινωνία. Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν δεχόμαστε αυθαιρεσίες που δημιουργούν μια αρνητική εικόνα για τη χώρα μας.
Δεν αρνούμαστε ότι μπορεί να υπάρχουν ελλείψεις και να γίνουν εύλογες παρατηρήσεις σε ζητήματα που σχετίζονται με τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό των πλοίων ή ζητήματα προστασίας των δικαιωμάτων του επιβάτη καταναλωτή. Εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση με ελέγχους αλλά και με ενημερωτικές καμπάνιες όπως η χάρτα των επιβατών, που συνεργαζόμαστε με την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας.
Αν υπάρξει συγκεκριμένη καταγγελία την διερευνούμε την εξετάζουμε και λαμβάνουμε τα προβλεπόμενα μέτρα.
Είναι λάθος να δημιουργούνται εντυπώσεις και ανησυχία στους επιβάτες από μια έκθεση αμφίβολης εγκυρότητας που εκφράζει υποκειμενικές εντυπώσεις και απόψεις.
Με τη μεγαλύτερη σαφήνεια και καθαρότητα, τονίζουμε ότι οι αξιολογήσεις γίνονται με τα αυστηρότερα κριτήρια που προβλέπει η διεθνής η κοινοτική και η ελληνική νομοθεσία και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφάλειας στα πλοία της ακτοπλοΐας.
-----------------------------------------------------------------
"ΙΔΟΥ Η ...ΡΟΔΟΣ , ΙΔΟΥ ΤΟ...ΠΗΔΗΜΑ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ Η ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΙ ΕΧΕΙ...ΑΝΤΕΡΑ, ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ...ΚΟΡΙΝΘΙΑ..."
αν εχετε ΚΟΤΣΙΑ , ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΛΩΤΑΡΧΗ ΣΤΟ ΓΕΜΜΕΡ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ , ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΑΡΧΗΓΟΣ, Α ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΛΕΞΗ ΠΡΟΣ ΛΕΞΗ, ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ ΣΑΣ.
ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ , ΜΕ ΠΑΡΟΝΤΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ.
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ, ΥΠΟΥΡΓΕ, ΣΕ ....ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΙ ΕΣΥ, ΤΑ ...ΧΑΦΤΕΙΣ...
Η ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙς ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΟ....ΠΑΓΩΝΙ...
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΦΟΡΕΣ ΚΡΙΜΑ , ΠΟΥ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ... ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΛΕΤΕ, ΤΟΣΟ ΧΟΝΦΡΟΕΙΔΕΣΤΑΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ...
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΟΤΣΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ, ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ, ΜΟΝΟ, ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΗ Η ΑΥΡΙΟ, Η ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ...
ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ...
ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ, ΒΓΑΙΝΕΙ, ΥΠΟΥΡΓΕ, ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ,
ΤΟΣΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ, ΤΑΔΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, ΤΑΔΕ ΠΛΟΙΟ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΥΤΟ Η ΤΟ ΑΛΛΟ , ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ...
ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΕΙ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ, Η ΨΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η
ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ.
ΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ, ΚΟΡΙΝΘΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΛΟΙΑ Η ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΗΓΩΝ ΠΛΟΙΩΝ...
ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΟΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ...
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΚΤΕΚΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟ ΦΩΣ.
ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ,ΟΛΑ ΟΣΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ...
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ , ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ Η ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ...ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟ..
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι θέσεις του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής αναφορικά με έρευνα της εταιρείας ADAC για τα ελληνικά επιβατηγά πλοία
Θέλουμε να ξεκινήσουμε με τη σαφή δήλωση ότι, για τα θέματα της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας δεν μπορεί να τεθεί η παραμικρή αμφισβήτηση.
Ως προς το θέμα που προέκυψε με την δημοσίευση της αξιολόγησης της γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC για τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
Ο ADAC, είναι ένας οργανισμός με τη μορφή εταιρείας που έχει ως κύριο αντικείμενο την οδική, νομική και ιατρική βοήθεια, τα ταξίδια, τον τουρισμό και γενικότερα το αυτοκίνητο, και τη μοτοσικλέτα.
Αυτό έχει τη σημασία του, γιατί είναι διαφορετικό θέμα η αξιολόγηση ενός αυτοκινητοδρόμου ή μιας μάρκας ελαστικών και άλλο η πιστοποίηση της αξιοπλοΐας ενός πλοίου.
Ο πίνακας της ADAC, περιλαμβάνει αξιολόγηση για συγκεκριμένα πλοία σε θεματολογία που όρισε η εν λόγω περιηγητική λέσχη αυτοκινήτου και με ποσοστό βαθμολογίας επί τις % ως εξής: Πληροφορίες Ασφαλείας 20%, Κατασκευή-Ευστάθεια 10%, Πυροπροστασία 30%, Σωστικά Μέσα 20%, Διαχείριση Ασφαλείας 20% και με δικά της κριτήρια.
Τα πλοία που περιλαμβάνονται στον πίνακα δεν εκτελούν τις ίδιες κατηγορίες πλόων, δεν έχουν την ίδια χρονολογία κατασκευής και ως εκ τούτου δεν διέπονται από την ίδια νομοθεσία και δεν είναι υπόχρεα για συμμόρφωση προς τις ίδιες απαιτήσεις. Κατά συνέπεια η συγκεκριμένη ποσοστιαία αξιολόγηση αποτελεί υποκειμενική και μόνο κρίση και δεν αντικατοπτρίζει με αντικειμενικότητα την αξιοπλοΐα ενός πλοίου (κατασκευή και ευστάθεια ενός πλοίου βαθμολογείται με το χαμηλότερο ποσοστό 10% !!!)
.
Γενικά οι παρατηρήσεις που έχουν γίνει γνωστές δεν δικαιολογούνται, δεδομένου ότι τα αντίστοιχα πλοία για τους πλόες που εκτελούν δεν υποχρεούνται σε συμμόρφωση προς τις απαιτήσεις που απορρέουν από τις παρατηρήσεις της γερμανικής περιηγητικής λέσχης αυτοκινήτου. Πράγμα που είναι ενδεικτικό της απειρίας και της έλλειψης γνώσεων των ισχυόντων κανόνων από τους διενεργήσαντες τους ελέγχους.
Τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας τα εκδίδουν διεθνώς οι Νηογνώμονες, που καταρτίζουν τους κανονισμούς ασφαλείας, τόσο επί της ναυπήγησης των πλοίων όσο και επί του εξοπλισμού τους και τα κατατάσσουν σε διάφορες κλάσεις.
Με ειδικούς επιθεωρητές τα πλοία παρακολουθούνται σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους, είτε με περιοδικές είτε με έκτακτες επιθεωρήσεις.
Όλα τα υπό ελληνική σημαία επιβατηγά πλοία, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της ακτοπλοΐας, επιθεωρούνται από το ΥΕΝΑΝΠ/ Κλάδος Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων, τα Τοπικά Κλιμάκια, τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές ή τους Αναγνωρισμένους από την Ελλάδα Οργανισμούς (Νηογνώμονες), σύμφωνα με την κείμενη εθνική, κοινοτική και διεθνή νομοθεσία, σε ετήσια βάση (τακτική επιθεώρηση), προκειμένου να διαπιστωθεί η συμμόρφωσή τους με αυτή, οπότε και εφοδιάζονται με αντίστοιχο Πιστοποιητικό Ασφαλείας/ Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης, καθώς επίσης επιθεωρούνται και εφοδιάζονται με πιστοποιητικό κλάσης σκάφους και μηχανών από τους Αναγνωρισμένους Οργανισμούς (Νηογνώμονες) για τα υπόχρεα πλοία.
Στις περιπτώσεις που μεταξύ δύο γενικών επιθεωρήσεων Ε/Γ πλοίο υποστεί βλάβη, μετασκευές, σοβαρές επισκευές ή εμφανιστεί ελάττωμα που επηρεάζει την ικανότητα για ναυσιπλοΐα, τότε αυτό υπόκειται σε έκτακτη επιθεώρηση για να επιβεβαιώνεται ότι εφαρμόζονται οι ισχύοντες κανονισμοί ασφαλείας.
Εκτός από τις τακτικές και έκτακτες επιθεωρήσεις, στα επιβατικά πλοία διενεργούνται και έκτακτοι έλεγχοι τόσο από τον Δ’ Κλάδο, όσο και από τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές. Ειδικότερα πριν από περιόδους κατά τις οποίες αναμένεται αυξημένη επιβατική κίνηση, διενεργούνται είτε συντονισμένοι έκτακτοι έλεγχοι σε όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας, είτε στοχευμένες επιθεωρήσεις σε πλοία ή τομείς επιθεώρησης με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με σκοπό πάντα τη διαμόρφωση επικαιροποιημένης εικόνας της κατάστασης τους και τη διασφάλιση αυξημένων επιπέδων ασφαλείας.
Η διαδικασία επιθεωρήσεων είναι συνεχής δραστηριότητα και αξίζει να σημειωθεί ότι από τον Απρίλιο του 2009 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί σε επιβατηγά πλοία 200 έκτακτες επιθεωρήσεις από Λιμενικές Αρχές και ΚΕΕΠ.
Όλα τα πλοία που αναγράφονται στη λίστα της ADAC, παρακολουθούνται από νηογνώμονες διεθνούς κύρους όπως ο Γαλλικός ο Ιταλικός ο Ελληνικός. Έχουν ελεγχθεί πρόσφατα, εντός του 2009, και έχουν αξιολογηθεί ως αξιόπλοα.
Ειδικότερα, τα πλοία «Θεολόγος Π.», «Aqua Jewel» και «Πηνελόπη Α.» παρακολουθούνται από τον γαλλικό Νηογνώμονα. Τα πλοία «Σοφοκλής Β.», «Ionian King», «Λατώ», «Πρεβέλης», «Sardinia Vera» (έχει αποσυρθεί από την ελληνική ακτοπλοΐα) από τον ιταλικό. Τα πλοία «Θεόφιλος», «Superferry », «Μυτιλήνη», «Β. Κορνάρος», «Φοίβος» και «Νεφέλη» από τον ελληνικό.
Η έρευνα της ADAC εστιάστηκε αποκλειστικά στα πλοία που εκτελούν δρομολόγια στις εσωτερικές γραμμές της Ελλάδας και δημοσιοποιείται στην κορύφωση της τουριστικής κίνησης και ενώ σχεδόν όλα τα αναφερόμενα πλοία έχουν εκτελέσει εκατοντάδες δρομολόγια σε καθημερινή βάση χωρίς να έχει εμφανιστεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Η ναυτιλία και ο τουρισμός είναι πολύ σημαντικά μεγέθη για την ελληνική οικονομία και την κοινωνία. Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν δεχόμαστε αυθαιρεσίες που δημιουργούν μια αρνητική εικόνα για τη χώρα μας.
Δεν αρνούμαστε ότι μπορεί να υπάρχουν ελλείψεις και να γίνουν εύλογες παρατηρήσεις σε ζητήματα που σχετίζονται με τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό των πλοίων ή ζητήματα προστασίας των δικαιωμάτων του επιβάτη καταναλωτή. Εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση με ελέγχους αλλά και με ενημερωτικές καμπάνιες όπως η χάρτα των επιβατών, που συνεργαζόμαστε με την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας.
Αν υπάρξει συγκεκριμένη καταγγελία την διερευνούμε την εξετάζουμε και λαμβάνουμε τα προβλεπόμενα μέτρα.
Είναι λάθος να δημιουργούνται εντυπώσεις και ανησυχία στους επιβάτες από μια έκθεση αμφίβολης εγκυρότητας που εκφράζει υποκειμενικές εντυπώσεις και απόψεις.
Με τη μεγαλύτερη σαφήνεια και καθαρότητα, τονίζουμε ότι οι αξιολογήσεις γίνονται με τα αυστηρότερα κριτήρια που προβλέπει η διεθνής η κοινοτική και η ελληνική νομοθεσία και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφάλειας στα πλοία της ακτοπλοΐας.
-----------------------------------------------------------------
"ΙΔΟΥ Η ...ΡΟΔΟΣ , ΙΔΟΥ ΤΟ...ΠΗΔΗΜΑ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ Η ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΙ ΕΧΕΙ...ΑΝΤΕΡΑ, ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ...ΚΟΡΙΝΘΙΑ..."
αν εχετε ΚΟΤΣΙΑ , ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΛΩΤΑΡΧΗ ΣΤΟ ΓΕΜΜΕΡ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ , ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΑΡΧΗΓΟΣ, Α ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΛΕΞΗ ΠΡΟΣ ΛΕΞΗ, ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ ΣΑΣ.
ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ , ΜΕ ΠΑΡΟΝΤΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ.
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ, ΥΠΟΥΡΓΕ, ΣΕ ....ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΙ ΕΣΥ, ΤΑ ...ΧΑΦΤΕΙΣ...
Η ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙς ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΟ....ΠΑΓΩΝΙ...
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΦΟΡΕΣ ΚΡΙΜΑ , ΠΟΥ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ... ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΛΕΤΕ, ΤΟΣΟ ΧΟΝΦΡΟΕΙΔΕΣΤΑΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ...
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΟΤΣΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ, ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ, ΜΟΝΟ, ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΗ Η ΑΥΡΙΟ, Η ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ...
ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ...
ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ, ΒΓΑΙΝΕΙ, ΥΠΟΥΡΓΕ, ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ,
ΤΟΣΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ, ΤΑΔΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, ΤΑΔΕ ΠΛΟΙΟ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΥΤΟ Η ΤΟ ΑΛΛΟ , ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ...
ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΕΙ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ, Η ΨΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η
ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ.
ΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ, ΚΟΡΙΝΘΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΛΟΙΑ Η ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΗΓΩΝ ΠΛΟΙΩΝ...
ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΟΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ...
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΚΤΕΚΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟ ΦΩΣ.
ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ,ΟΛΑ ΟΣΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ...
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ , ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ Η ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ...ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟ..
ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ