ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ... ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ
Κύριοι του πειρατικού ρεπορταζ, καλημέρα σας,
Διαβάζοντας σήμερα το ιστολόγιο σας, και λιγάκι ενοχλημένος Α4, επικοινωνώ μαζί σας.
1. Ο Πλοίαρχος δεν φοβάται να πάει στον Εισαγγελέα. Το θέμα είναι πως πάει...
Οι Πλοίαρχοι γνωρίζουν πολύ καλά, ότι και να γίνει επί του πλοίου αλλά και πέριξ αυτού, είναι υπεύθυνοι.
Εκείνο που έχουν αγνοήσει οι περισσότεροι Πλοίαρχοι και η συνδικαλιστική ηγεσία είναι, ποια η αξία των Πλοιάρχων..
Είναι προφανές ότι κάποιος που γνωρίζει η βλέπει απλά τι κάνει ένας Πλοίαρχος και τις ευθύνες που έχει, θα νομίζει ότι είναι τουλάχιστον απόφοιτος κάποιου πανεπιστημίου με μεταπτυχιακά στο Χαρβαρντ. Πως όμως χαρακτηρίζονται οι σπουδές των Πλοιάρχων και όχι μόνον?? Δεν είναι κουιζ, δεν είναι δύσκολη η απάντηση
Την πραγματικότητα την κοιτάς στα μάτια, αλοιθωρίζεις μόνον όταν είσαι Ελληνας πολιτικός, η λιμενικός. Το πρώτο το καταλαβαίνεις, το δεύτερο μάλλον δύσκολο. Ενα σώμα που εχει τροχονόμους, βρεφοκόμους, και άλλους ..κόμους
υπεύθυνο για τα λιμάνια, όπως και η ετυμολογίας της λέξης, παγκόσμια μοναδικό φαινόμενο, αστυνομεύει και τους
ναυτικούς, αλλά και κανονίζει την ζωή τους εντός και εκτός γενικότερα.
2. Μιας και έχω εκλεκτούς αντιρρησίες φίλους στο σώμα, και επειδή συμβιβάζομαι με ορισμένα πράγματα, δεν
συμφωνώ με τον λιμενάρχη που δημοσιοποιεί την έλλειψη γραφικής ύλης απο το κατάστημα του. Αντίθετα επειδή
αυτό είναι παμπάλαιο, θα μπορούσε να έχει ότι θέλει απο αυτά τα μείζονος σημασίας έξοδα, όσα θέλει.
Για άλλα να ενδιαφέρονται περισσότερο, και όχι για τον στυλό που του λείπει....
Προτείνω λοιπόν, να εφοδιάζω προσωπικά με γραφική ύλη 6 υπολιμεναρχεία η σταθμούς, ( να βρισκονται μακράν
του Πειραιώς ώστε να μην υπάρχει αλισιβερίσι...)
3. Υπήρχε αντίγραφο του πειρατικού ρεπορτάζ ανηρτημένο στο κατάστημα του κλ Καλαμάτας που ανέφερε για τις
περικοπές μισθού και φορολογία των λιμενικών, αλλά δεν είδα εν συνεχεία να αναρτήσουν αναφορές των μμε , για
την σύλληψη Ελληνα Πλοιάρχου όπου δήθεν φωτογραφούσε πολεμικό πλοίο, ενώ ήταν ένα ιστιοφόρο??
Εδώ δεν ξέρουν τι τους γίνεται στον Πειραιά, θα ξέρουν στην Καλαμάτα, όπου τα όργανα δεν μπορούν να
αναγνωρήσουν ένα πολεμικό πλοίο απο ένα ιστιοφόρο? Κύριοι του γραφείου τύπου, ελέγξατε την πληροφορία που
σας έδωσαν απο το λιμεναρχείο της Καλαμάτας, για την σύλληψη Ελληνα Πλοιάρχου ο οποίος ,δήθεν,
φωτογραφούσε πολεμικό πλοίο της Ιταλίας? Οι Ιταλοί του ιστιοφόρου να δείτε τι γέλια έκαναν.... Εγώ όμως λέω, ότι θα πρέπει ο Σαλβάνος και ο ασφαλίτης του να κλαίνε διότι καπετάνιος απο τα 24 του δεν φοβάται το πειθαρχικό που θα τον ξεσκίσει ( δική τους έκφραση )
4. Φωνάζεται για τις καθυστερήσεις των ακτοπλοικών πλοίων και επιμένετε στα ρορο. Εάν κάνουμε την υποθετική
κίνηση στον χάρτη, τότε μήπως θα φωνάζετε για ανεργία, αφού τα σκέτα επιβατηκά πλοία δεν θα βγαίνουν ούτε απο το παράθυρο? Η καθυστέρηση δεν είναι πρόβλημα του επιβάτη μόνον? είναι και των πληρωμάτων βεβαίως για
πολλούς γνωστούς λόγους.
5. Είμαι νοήμων , όταν από χρόνια φωνάζουμε για ακτοφυλακή, και ας τα αφήσει αυτά , αυτός που κάνει την ερμηνεία ότι coast guard, σημαίνει λιμενικό σώμα, διότι όπως φαίνεται τα Ελληνικά τα προσδιορίζουν κατά το δοκούν, όπως
άλλως τε και τους νόμους. Κύριοι, κουνηθείτε από τις μεγάλες καρέκλες σας, εκπαιδεύστε και μετεκπαιδεύστε τα
στελέχη σας, ώστε να αποδίδουν και να παράγουν, για το συνολο, αλλά και για αυτούς που οφείλουν την ύπαρξη
τους επι το πλείστον.
6. Θα γνωρίζετε την διαφήμηση για την προσέλκυση των νέων στο ναυτικό επάγγελμα... γνωρίσατε την γενιά των 800 ευρώ.. ελάτε να γνωρίσετε την γενιά των 4000 ευρώ.... σκέπτομαι να προσθέσω και την φωτογραφία του
Πλοιάρχου με χειροπέδες για ασήμαντη αιτία. Τότε να δούμε ποιος θα πατήσει, και για ποιο ΥΕΝ θα μιλάμε.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία, και παρακαλώ να μου υποδείξετε 5 υπολιμεναρχεία η λιμενικούς σταθμούς να τους προμηθεύσω με γραφική ύλη, και θα το θεωρώ τιμή μου, χωρίς να υποκαταστήσω το κράτος, αλλά βοηθώντας στην
αυτονόητη λειτουργεία τους, που άλλοι εκ των ένδων δηλώνουν αδυναμία.
Ιωάννης Μυτακίδης
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Χ. ΜΠΟΛΚΑΣ :
Ορίστε, φτάσαμε στο σημείο, ο πολίτης να δίνει λύσεις στο κράτος... κι όχι το κράτος στον πολίτη.
Ας λειτουργούσε όπως έπρεπε το λιμενικό και ΠΟΣΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ Η ΘΑΛΑΣΣΟΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΤΟΦΥΛΑΚΗ. Νομίζω ούτε κι οι ίδιοι ενδιαφέρονται για το όνομα. Δυστυχώς όμως, επί της ουσίας, κανείς δεν ασχολείται ούτε με το σώμα ούτε με τον κόσμο αυτό. Ούτε για την εξειδίκευση τους ως επαγγελματίες, ούτε για τις απολαβές τους και τις συνθήκες εργασίας.Μη ξεχνάμε είναι εργαζόμενοι. Ούτε φυσικά υπάρχει αξιοκρατία στο σώμα ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΘΗΚΕ... Κι είναι χιλιάδες.
Διαφωνώ πάντως στο να μη δημοσιοποιούνται προβλήματα όπως αυτό της έλλειψης γραφικής ύλης σε λιμεναρχεία. Διότι, ότι δεν αποκαλύπτεται... διαιωνίζεται... Και σε τελική ανάλυση ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΗ ΥΛΗ, ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ;
Για την συνδικαλιστική ηγεσία των πλοιάρχων... νομίζω πως θα πρέπει να κάνει παρέα με την συνδικαλιστική ηγεσία των δημοσιογράφων. Έχουν σε πολλά να ταιριάξουν.
Πάντως σημασία έχει η προσπάθεια που κάνουμε όλοι. ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Εκείνη δυστυχώς καμμία. Που να της μείνει χρόνος για τον έρμο τον πολίτη.
Για την υπόθεση της σύλληψης του πλοιάρχου στην Καλαμάτα, ως τρομοκράτη, αν ψάξετε καλύτερα σε παλιότερες αναρτήσεις του πειρατικού, θα βρείτε αρκετές που αναφέρονται στο θέμα. Χαιρετισμούς στην όμορφη Καλαμάτα!
Χάρης Μπόλκας