ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!
To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!
Σάββατο 27 Ιουνίου 2009
SARDHNIA VERA....ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ
ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ
Αντίπαλός τους, η εφοπλιστόδουλη πολιτική
Αποφασιστικά τη μάχη για τα δεδουλευμένα εξακολουθούν να δίνουν, εδώ και ένα μήνα, οι ναυτεργάτες του ακτοπλοϊκού πλοίου «ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ» της εταιρείας ΚΑΛΛΙΣΤΗ του εφοπλιστή Σπανού, συσπειρωμένοι στα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, αποκρούοντας τους εκβιασμούς της εταιρείας.
Τον εφιάλτη της εγκατάλειψης μέσα στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τα πληρώματα τριών πλοίων της εταιρείας GA FERRIES του εφοπλιστή Αγούδημου, ο οποίος στο μεταξύ έχει ήδη «τσεπώσει» εκατομμύρια ευρώ «ζεστό χρήμα» από την επιδότηση των λεγόμενων «άγονων» γραμμών και ήδη τρία πλοία του έχουν δρομολογηθεί κανονικά.
Οι δύο εταιρείες αποτελούν απλώς ένα δείγμα της κατάστασης που έχει διαμορφώσει σε βάρος ναυτεργατών, νησιωτών και συνολικά των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών η ασυδοσία του εφοπλιστικού κεφαλαίου που ενισχύει η πολιτική των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Πιο ειδικά, οι ναυτεργάτες του «ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ» αρνήθηκαν να αποδεχτούν τον εκβιασμό της εταιρείας να πάρουν ένα μέρος από τα δεδουλευμένα τους και να υπογράψουν ειδική συμφωνία παρουσία δικηγόρου ότι δε διεκδικούν καμία άλλη απαίτηση από την εταιρεία. Ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να κάνουν πίσω αν δεν τους καταβληθούν όλα όσα προβλέπει η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας τους.
Η ασύδοτη δράση του εφοπλιστή Σπανού έχει ως αποτέλεσμα το νησί Φούρνοι να έχει μείνει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, ενώ, οι κάτοικοι της Ικαρίας και της Σάμου καλούνται να τα «βγάλουν πέρα», με ένα μόνο πλοίο.
Σε ό,τι αφορά, την εταιρεία του Αγούδημου, εξακολουθεί να έχει παρατημένα μέσα στο επιβατηγό λιμάνι του Πειραιά τα πλοία «ΡΟΜΙΛΝΤΑ», «ΜΙΛΕΝΑ» και «ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ». Τα τρία πλοία είναι σβηστά, δηλαδή δε λειτουργούν έστω οι ηλεκτρομηχανές τους.
Αυτό σημαίνει ότι οι ναυτεργάτες δεν έχουν ούτε νερό και ότι δεν μπορούν να λειτουργήσουν ακόμα και τα πυροσβεστικά μέσα των πλοίων με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια των ναυτεργατών, των πλοίων και του λιμανιού.
Παρ' όλα αυτά ,φτάνουν τα 20 εκατομμύρια ευρώ τα χρήματα, που έχει βάλει στην τσέπη το τελευταίο διάστημα από επιδοτήσεις, ενώ ήδη από προχτές ταξιδεύουν κανονικά τα πλοία του «ΝΤΑΛΙΑΝΑ» και «ΡΟΔΑΝΘΗ», ενώ, χτες τα μεσάνυχτα, απέπλευσε το πλοίο του «ΜΑΡΙΝΑ» για έκτακτο δρομολόγιο προς Ικαρία, Φούρνους, Σάμο. Οταν το πλοίο επιστρέψει θα ξεκινήσει κανονικά τα δρομολόγιά του.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ-ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
-----------------------------------------------------------------
σχόλιο;ολο αυτό το χρονικό διάστημα, αναρωτιέμαι τι πράττει η πολιτική ηγεσία του
ΥΕΝΑΝΠ.
Και όταν τους γράφω , να φυγετε, να πάτε αλλού, θυμώνουν κι από πάνω
ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ SARDINIA VERA, ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ...ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ....
π. χρ.