Κίνδυνος καταγγελίας της σύμβασης της G.A.Ferries για τα ανεκτέλεστα δρομολόγια του "Ροδάνθη".
Επιστολή στον πρωθυπουργό, αλλά και στον υπουργό εμπορικής ναυτιλίας κ. Παπαληγούρα απέστειλε ο νομαρχιακός μας σύμβουλος, κ. Γεράσιμος Δαμουλάκης, ζητώντας την καταγγελία της σύμβασης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Μήλου-Κρήτης-άγονης γραμμής που εκτελεί (;) το πλοίο "Ροδάνθη" της GA Ferries.
Εν τω μεταξύ σε απολογία την ερχόμενη Πέμπτη, έχει κληθεί από το ΥΕΝ ο Γεράσιμος Αγούδημος για την μη εκτέλεση των δρομολογίων, που έχει ως αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς σύνδεση με τον Πειραιά εδώ και 10 ημέρες οι Λειψοί και η Σύμη αλλά και η Κάσος, η Κάρπαθος, η Σίκινος, η Φολέγανδρος, και η Ανάφη.
Τα πλοία της εταιρείας είναι δεμένα από το περασμένο Σάββατο, μετά την απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας για απεργιακές κινητοποιήσεις, αφού οφείλονται δεδουλευμένα στα πληρώματα.
Αναλυτικά ο κ.Δαμουλάκης επισημαίνει: "Από τον Νοέμβριο 2008 ,που η ακτοπλοϊκή εταιρία GA FERRIES ανέλαβε με απευθείας ανάθεση από το ΥΕΝΑΝΠ την εξυπηρέτηση της επιδοτούμενης γραμμής Πειραιά -Θήρα - Κρήτη- Ρόδο με προσέγγιση στην Μήλο και επιστροφή δυο φορές την εβδομάδα , βασανίζονται και ταλαιπωρούνται οι συμπατριώτες μου κάτοικοι της Μήλου .
Η συγκεκριμένη εταιρία είναι ασυνεπής ως προς την ημέρα και ώρα αναχώρησης , φεύγει όποια μέρα θέλει και ότι ώρα θέλει, ο χρόνος του ταξιδιού έχει επιβαρυνθεί κατά πολύ εν σχέση με τα πλοία που εκτελούσαν την γραμμή ."
"Η ασυνέπεια αυτή οφείλεται από την πληροφόρηση, που έχουμε από τα Μ.Μ.Ε στην αδυναμία της εταιρίας να προμηθευτεί καύσιμα ή να πληρώσει τις υποχρεώσεις της στους ναυτικούς με αποτέλεσμα να κάνουν επίσχεση εργασίας και να τα κρατούν δεμένα ( όπως συμβαίνει και αυτήν την εβδομάδα με το F/B ΡΟΔΑΝΘΗ ,που εκτελεί την γραμμή μας ) και εμείς να μένουμε χωρίς πλοίο.
Πολλοί είναι οι λόγοι που αυτή η ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι για μας πολύ σημαντική. Πολλοί φοιτητές από το νησί μας έχουν επιλέξει τα πανεπιστήμια της Κρήτης , μέσω αυτής της γραμμής διακινούνται πάρα πολλοί τουρίστες και αγροτικά προϊόντα.
Εμείς οι κάτοικοι, μέσω της Τ.Α Α΄και Β΄βαθμού και των φορέων με πολλά έγγραφα - καταγγελίες προς το ΥΕΝΑΝΠ έχουμε καταγγείλει την ανεπίτρεπτη στάση αυτής της ακτοπλοϊκής εταιρίας και έχουμε δηλώσει την πρόθεση μας ότι θα προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις και κλείσιμο λιμανιών, όσο το υπουργείο δεν καταγγέλλει την σύμβαση με την συγκεκριμένη εταιρία , δυστυχώς δεν έχουμε κανένα αποτέλεσμα.
Η υπομονή μας εξαντλείται, είναι εξαιρετικά δυσάρεστο και ενόψει της τουριστικής περιόδου να μπει ένα ολόκληρο νησί σε μια τέτοια άσχημη δοκιμασία.
Θα έπρεπε το ΥΕΝΑΝΠ να είχε καταγγείλει αυτήν την σύμβαση, εφόσον αποδειγμένα από έγγραφα που έχουμε και του τα έχουμε κοινοποιήσει η εταιρία έχει παραβεί τους όρους .
Να προχωρήσει σε νέα σύμβαση με άλλη αξιόπιστη εταιρία, που καθώς γνωρίζουμε υπάρχει και ενδιαφέρεται
Είναι αμαρτία να πληρώνονται τόσα λεφτά ήτοι 44.000 € ανά ταξίδι, όταν μέχρι τον Νοέμβριο 2008, η άλλη εταιρία, που εκτελούσε με συνέπεια τα δρομολόγια έπαιρνε 14.000 € και να μην έχουμε πλοίο."
ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΛΕΙΚΑ ΝΕΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ
Π. ΧΡ.