ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Επιστολη-απάντηση του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΛΠ

Την παρέμβαση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Αναστάση Παπαληγούρα προκάλεσε η ανοικτή μας επιστολή προς τον ίδιο ως προς τα παρατράγουδα που διαπιστώσαμε στο λιμάνι του Πειραιά στο πλαίσιο ρεπορτάζ.

Ο Υπουργός έδωσε εντολή στο διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ Νίκο Αναστασόπουλο να διερευνήσει την καταγγελία μας ότι δεν λειτουργούσε το σύστημα τηλεματικής στην αφετηρία των λεωφορείων του Οργανισμού στο λιμάνι με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν οι επιβάτες πότε θα μεταφερθούν στα πλοία με τα οποία θα ταξιδέψουν.

Επιχειρεί επίσης να απαντήσει στις αντιφατικές πινακίδες στους δρόμους σε σχέση με το απο ποια πύλη αναχωρούν τα πλοία με προορισμό τη Σάμο και την Ικαρία. Όπως γράψαμε, ενώ οι πινακίδες στους δρόμους λένε πως αναχωρούν από την πύλη Ε9, το "Νήσος Μύκονος" δένει στην Ε2..

Διαβάστε την απάντηση που μου έστειλε ο κ. Αναστασόπουλος και για τα δύο θέματα:

“Κατόπιν εντολής του ΥΕΝΑΝΠ κ. Α. Παπαληγούρα και μετά από διερεύνηση του θέματος σημειώνουμε τα εξής.

Τα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΛΠ περιμετρικώς του Λιμανιού πραγματοποιούνται ανά 15’ λεπτά από 0600 μέχρι 2100 από πύλη Ε5 ως πύλη Ε1. Ενδεικτικώς επισυνάπτουμε στοιχεία του μηνός Μαΐου, από το πληροφοριακό σύστημα της τηλεματικής που έχει εγκαταστήσει ο ΟΛΠ, όπου καταγράφονται επακριβώς οι θέσεις των λεωφορείων ανά πάσα στιγμή. Από τα εν λόγω στοιχεία προκύπτει ότι οι στάσεις εξυπηρετούνται περίπου ανά δύο-τρία λεπτά. Το εν λόγω σύστημα, λειτουργεί αδιαλείπτως από την εγκατάστασή του το 2007 και σημειώνεται για λόγους πληρότητας ότι το Σαββατοκύριακο 23-24 Μαΐου από τις 16 οθόνες τηλεματικής δεν λειτουργούσαν 2 λόγω βλάβης που ήδη αποκαταστάθηκε.

Οι οθόνες δρομολογίων που έχουν εγκατασταθεί σε καίρια σημεία εισόδου του λιμανιού για την πληροφόρηση των επιβατών αναφορικά με τους χρόνους των δρομολογίων λειτουργούν επίσης αδιαλείπτως από την εγκατάστασή τους το 2007 με εξαίρεση τρεις ημέρες κατά το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου όποτε για λόγους συντήρησης τέθηκαν εκτός λειτουργίας.

Η πληροφόρηση που παρέχεται στις οθόνες δρομολογίων προέρχεται από το Λιμεναρχείο είναι απολύτως ακριβής και έγκυρη και αυτό ισχύει και για την πύλη εισόδου προς επιβίβαση στο πλοίο «Νήσος Μύκονος». Το τυχόν πρόβλημα που εντοπίζεται στη σήμανση του οδικού δικτύου δεν αποτελεί βεβαίως ευθύνη του ΟΛΠ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Νίκος Αναστασόπουλος

Απάντηση συντάκτη: Φαίνεται πως είμαι πολύ τυχερός καθώς μέσα σε ολόκληρο λιμάνι κατάφερα να εντοπίσω τις 2 από τις 16 οθόνες τηλεματικής που είχαν βλάβη συμπτωματικά μόλις μια από τις δύο ημέρες που δεν λειτουργούσαν... Αν σας πω ότι έχω ξαναπέσει σε «βλάβη» και άλλες ημέρες;Τουλάχιστον διορθώθηκε η...βλάβη χάρη στην ανοικτή επιστολή μέσω του «Πειρατικού Ρεπορτάζ» αλλά και την εντολή για διερεύνηση των καταγγελιών από τον κ. Παπαληγούρα στον οποίο είχα απευθύνει ανοικτή επιστολή...

Όσο για την ανακριβή σήμανση του οδικού δικτύου, ο κ. Αναστασόπουλος ρίχνει το μπαλάκι των ευθυνών στο πουθενά... Δεν κατονομάζει ούτε ΥΠΕΧΩΔΕ, ούτε Δήμο, ούτε κανέναν άλλο. Το αν θα κάνει τίποτα για να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες οι οποίοι τρέχουν τελευταία στιγμή από την Ε9 στην Ε2, δεν μας απαντά. Κρίμα γιατί από την απάντηση περιμέναμε λύση και όχι απλά διαπίστωση ενός προβλήματος. Το πρόβλημα το έχουμε διαπιστώσει από το περυσινό καλοκαίρι όταν ταλαιπωρούνταν οι ταξιδιώτες, αλλά ουδείς έχει ενδιαφερθεί...

Κύριε Υπουργέ πόσοι επιβάτες πρέπει να ταλαιπωρηθούν και ίσως να χάσουν το καράβι, για να ενδιαφερθούν οι αρμόδιοι; Αρμόδιος για το λιμάνι είναι ο ΟΛΠ. Αν άλλοι στέλνουν τους επιβάτες σε άλλο σημείο του λιμανιού, θα πρέπει να ενδιαφερθεί ο Οργανισμός που είναι αρμόδιος για την εύρυθμη λειτουργία του επιβατικού λιμανιού…

Βασίλης Τζήμτσος