ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Ο ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΗΣ Λ.Σ- ΕΛΑΚΤ ,ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΗ.

 ΕΞΩΔΙΚΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΗ Λ.Σ- ΕΛΑΚΤ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΛΣΑΠ
 ΠΡΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ PEIRATIKOREPORTAZBLOGSPOT.GR
KΥΡΙΑ Π.ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ

Κυρια Χριστοδουλίδου

Με θλίψη, έκπληξη και οργή, ενημερώθηκα για την ανάρτηση που  υπάρχει  στο προσωπικό σας ιστολόγιο peiratikoreportaz.blogspot.gr  την Κυριακή 13/5/2018 με τίτλο «'Εδώ και τώρα , καλούμε τον Αρχηγό του Λ.Σ. και εγγυητή της νομιμότητας όλων των συναδέλφων του Λ.Σ. να πάρει θέση"!(http://peiratikoreportaz.blogspot.gr/2018/05/blog-post_66.html).

Από την πλευρά μου δηλώνω παντελώς ευθαρσώς, ρητώς αλλά και με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο, πως άπασες οι αναφορές της εν λόγω ανάρτησης τυγχάνουν παντελώς αναληθείς, ψευδέστατες, κατασυκοφαντικές, κινούμενες δε εξ απολύτως ταπεινών αιτίων, έχουν δε σαν στόχο να βλάψουν την τιμή και την υπόληψή μου.
Σας καλώ δε σε 24 ώρες από την ώρα της λήψης της επιστολής μου η οποία φαίνεται από την αποστολή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  ένθεν κακείθεν όπως  :
1)  Να αναρτήσετε την επιστολή μου σε εμφανές μέρος της ιστοσελίδας σας.
2)  Να διαγράψετε την εν λόγω δυσφημιστική αυτή ανάρτηση.
Σε διαφορετική περίπτωση κατά την οποία  που δεν γίνουν δεκτές οι απαιτήσεις μου σας ενημερώνω ότι προτίθεμαι να προβώ σε κάθε δικαστική και εξωδικαστική ενέργεια, με σκοπό την προστασία της τιμής και της υπόληψής μου, αλλά και την άρση της προσβολής της προσωπικότητάς μου, τόσο σε ποινικό όσο και σε αστικό επίπεδο.
Επίσης  με την παρούσα, δηλώνω πως σε περίπτωση που λάβει χώρα από στο ιστολόγιο σας , κάποια αναληθής, αόριστη, ανυπόστατη και ανερμάτιστη αναφορά εναντίον μου και δεν προβείτε σε παράθεση των αποδείξεων για τα λεγόμενά σας και τις αναρτήσεις που αφορούν το πρόσωπό μου είτε ονομαστικά είτε φωτογραφικά, προτίθεμαι να προβώ σε κάθε δικαστική και εξωδικαστική ενέργεια, με σκοπό την προστασία της τιμής και της υπόληψής μου, αλλά και την άρση της προσβολής της προσωπικότητάς μου και παράληψη αυτής στο μέλλον.