ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Δήλωση Μαρινάκη για τις διώξεις...

m.sport24.gr
αναδημοσίευση
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Ολυμπιακός προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

"Η εναντίον μου δίωξη είναι προϊόν σκευωρίας και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αλήθεια. Το σχέδιο είχε από καιρό αποκαλυφθεί. Και δεν είναι απλώς ένα σχέδιο προκλητικό και αποκρουστικό, αλλά κυριολεκτικώς εγκληματικό. Το κράτος δικαίου καταλύεται και η δημοκρατία υπονομεύεται.
Δεν είχα ποτέ και δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τις πράξεις για τις οποίες πρόκειται να διενεργηθεί ανακριτική έρευνα, το αποτέλεσμα της οποίας είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα είναι η επιβεβαίωση της αθωότητάς μου. Δεν υπάρχει εις βάρος μου ούτε το ελάχιστο αποδεικτικό στοιχείο και η εναντίον μου ενέργεια είναι αυθαίρετη.