ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Κρίμα, παλιέ μου φίλε, Θοδωρή Δρίτσα!

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

8,5 ΧΡΟΝΙΑ PEIRATIKO REPORTAZ- ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Εσύ,λοιπόν Θοδωρή Δρίτσα ο άμεμπτος, ο ηθικός πολιτικός, ο καλός άνθρωπος, εσύ τα έκανες αυτά.
Μερίμνησες, λοιπόν, κ. Θόδωρή είτε μείνεις είτε φύγεις( αφού πρώτα πούλησες το λιμάνι του Πειραιά) από το 
το υπουργείο Ναυτιλίας να τακτοποιηθούν οι δικοί σου άνθρωποι εις βάρος της πενιχρότατης πλέον τσέπης- μνημόνια ψηφίζετε κι εσύ και η Τασία- του Ελληνα φορολογούμενου πολίτη 
και δεν σου καίγεται και....καρφί.
Μου τα έλεγαν, αλλά η αλήθεια είναι επειδή εγώ τους φίλους μου τους αγαπώ για πάντα και τους υπερασπίζομαι και δεν τους πίστευα και έστηνα καβγάδες.
Ο Χρηστάκης, ο Δημοσθένης, ο ακατανόμαστος
 τακτοποιήθηκανμια χαρά και ποιος ξέρει και πόσοι άλλοι και...άλλες, κόρες ή γιοί ή ανήψια, που δεν έχω στοιχεία για αυτούς.
Συγχαρητήρια κ. Θοδωρή Δρίτσα!

Πόπη Χριστοδουλίδου