Google+ Followers

ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΒΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ, ΟΧΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ "ΤΥΠΟΥ" ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Loading...

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017

"Ο εισαγγελέας «έπιασε» λιμάνι"!

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ- ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

ergazomenoi_limani_thessaloniki_diadilosi.jpg

Κινητοποιήσεις στον Οργανισμό Λιμένος ΘεσσαλονίκηςΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ ΦΑΝΗ ΤΡΥΨΑΝΗ
Προσάραξε στον εισαγγελέα διαφθοράς η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού! Ενώ το Σάββατο έληξε η προθεσμία υποβολής δεσμευτικών προσφορών για τον ΟΛΘ, στο μικροσκόπιο ειδικής προανακριτικής υπηρεσίας μπήκε την περασμένη Παρασκευή, από τον εισαγγελέα Διαφθοράς Αχιλλέα Ζήση, η προκαταρκτική εξέταση που παρήγγειλε, λίγα 24ωρα μετά την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς των εργαζομένων.

Την ώρα που τέσσερις ξένοι όμιλοι, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει τις σχετικές διαδικασίες, εμφανίζονται ως υποψήφιοι γαμπροί για το λιμάνι, πάνω από την ιδιωτικοποίηση πλανάται πλέον το φάντασμα του κακουργήματος της απιστίας σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου, σύμφωνα με την εισαγγελική παραγγελία.
Στο πλαίσιο της έρευνας που ξεκινά με βάση τη 42 σελίδων μηνυτήρια αναφορά των εργαζομένων, θα κληθούν να καταθέσουν μια σειρά προτεινόμενοι μάρτυρες και όχι μόνο.
Ανάμεσά τους μέλη του Δ.Σ. του ΟΛΘ, ο γ.γ. Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, οι πρώην υπουργοί Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας και Γιώργος Ανωμερίτης, ένας δημοσιογράφος της «Εφ.Συν.», νομικοί που ενεπλάκησαν με τα θέματα του ΟΛΘ, καθηγητές Πανεπιστημίου σχετικοί με το αντικείμενο ανάπτυξης των λιμανιών και άλλοι.

Καταγγελία εργαζομένων

Εφημερίδα των Συντακτών
Το «χτύπημα» στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι πλέον βαρύ, καθώς οι τέσσερις πρόεδροι σωματείων εργαζομένων του ΟΛΘ αναφέρουν χαρακτηριστικά στον εισαγγελέα διαφθοράς:
«Η παρούσα αναφορά μας σχετίζεται με τη συνολική συνειδητή απαξίωση της δημόσιας κοινωφελούς εταιρείας με την επωνυμία ΟΛΘ Α.Ε. και την εντεύθεν ζημιά του ελληνικού Δημοσίου η οποία προέρχεται τόσο από την ιδιωτικοποίηση αυτή καθεαυτή όσο κι από το πλαίσιο και τη διαδικασία πώλησης του πλειοψηφικού ποσοστού ύψους 67% του μετοχικού κεφαλαίου, που επιλέχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ, και συνιστούν πράξεις και παραλείψεις που υπονομεύουν το δημόσιο συμφέρον και τις αναπτυξιακές δυνατότητες του λιμένα Θεσσαλονίκης και έχουν ως εκ τούτου έκδηλο ποινικό ενδιαφέρον»...
Οι εργαζόμενοι παραθέτουν σε πίνακες τη διαρκώς ανερχόμενη κερδοφορία του ΟΛΘ και καταγγέλλουν το ΤΑΙΠΕΔ ότι αποσιωπά πως το λιμάνι χάνει σημαντικά έσοδα από λειτουργίες που δεν μπορεί να εντάξει στις δραστηριότητές του λόγω έλλειψης μηχανημάτων και προσωπικού.
Την ίδια ώρα τονίζουν ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του ευρωπαϊκού οργανισμού λιμένων, για το 2016, το 87% των λιμενικών αρχών ελέγχεται από τον δημόσιο τομέα, το 7% από συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και μόλις 6% από τον ιδιωτικό.