ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Κρητικοπούλα μου γενναία καλό σου ταξίδι ψυχή μου! Πολύ άδικο να φύγεις τόσο νωρίς...

Φωτογραφία της Popi Christodoulidou.Α

Από το fb 
Popi Christodoulidou
Δεν αντέχεται αυτός ο αποχαιρετισμός Μαρία μου...Οχι δεν ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ...
Σε γνώρισα πολλά χρόνια πρίν ., όταν αποφάσισα να μαθητεύσω στην δημοσιογραφία, στην Αυριανή. Οδός Δήμητρος, στον Ταύρο. Μαρία μου κάλυπτες εκπαιδευτικό ρεπορτάζ από τότε, αλλά σου είχαν αναθέσει και τα καθήκοντα εκπαίδευσης των νέων... Με έμαθες να γράφω...Εβλεπες, πως το ήθελα πολύ και συνέχεια με συμβούλευες. Μου έδειχνες με πολλή αγάπη τους...δρόμους του ρεπορτάζ...Με έμαθες να εργάζομαι πολύ για να καταφέρω να γίνω δημοσιογράφος. Οι πρώτες λέξεις....Στο χαρτί τπιεστηρίου... που μύριζε τόσο όμορφα!
Τα τηλεγραφήματα. Τα μεγάλα ρεπορτάζ, που έπρεπε να ξαναγράψω με δικό μου τρόπο..."Το μπράβο σου", όταν τα πήγαινα καλά...Κι εγώ να ξανάρχομαι στο γραφείο σου και να σου λέω: κυρία Παπουτσάκη θα μου δώσετε να γράψω και άλλα"...Καταγγελίες αναγνωστών εκατοντάδες. Με συμβούλευες και κοκκίνιζα, όταν σου μιλούσα κι ας είχα δουλέψει από τα 17 μου. Σε θεωρούσα αρχόντισσα του ρεπορτάζ.... και ήσουν...Αξεπέραστη στο εκπαιδευτικό ρεπορτάζ...Πολλά αποκλειστικά, πολύ μεγάλα ρεπορτάζ...Και ντρεπόμουν και κοκκίνιζα. όταν μου μιλούσες και με συμβούλευες....
Ενοιωθα τόσο μεγάλη τιμή, που με μάθαινες ΕΣΥ να γράφω....
Κι όταν μας χαμογελούσες, όλοι οι νέοι και οι νέες, τότε, το θεωρούσαμε μεγάλο ΔΩΡΟ, το χαμόγελό σου, λεβέντισσά μου από την Κρήτη...
Μαρία Παπουτσάκη ο... μύθος μου στις πρώτες μέρες σε τούτο το λειτούργημα..
Σε ευχαριστώ, για όλα Μαρία μου. ΝΟΙΏΘΩ ΓΙΑ ΣΈΝΑ ΑΙΏΝΙΑ ΕΥΓΝΩΜΟΣΎΝΗ...
Ακολούθησα τον δρόμο, που μου έδειξες και πάντα ήμουν και είμαι κοντά στους νέους...
Κρητικοπούλα μου γενναία καλό σου ταξίδι ψυχή μου! Πολύ άδικο να φύγεις τόσο νωρίς.Πολύ ΑΔΙΚΟ!!!
Μιχάλη μου... κουράγιο!