Επειδή ο χρόνος τρέχει και ο μήνας Ιούνιος πλησιάζει, ας θυμηθούμε το τραγικό δυστύχημα του
Ε/Γ - Ο/Γ NORMAN ATLANTIC
διαβάζοντας αναρτήσεις για
το θέμα, της *
30/12/2014 και
της 1/1/2015.*
ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ Ε/Γ–Ο/Γ «NORMAN ATLANTIC» ΚΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ (CASUALTY INVESTIGATION CODE).
IMO – Casualties
Σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα SOLAS Chapter XI-1, τα τμήματα Ι και ΙΙ του Διεθνούς Κώδικα Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων, είναι υποχρεωτικά εφαρμοστέα από τις Κυβερνήσεις των κρατών στην περίπτωση Ναυτικού Ατυχήματος, όπως αυτό του “NORMAN ATLANTIC”.
Επί πλέον δε, οι Κυβερνήσεις πρέπει να υποβάλλουν σχετική αναφορά στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO).
Τα ερωτήματα που έχουν ήδη διατυπωθεί είναι κρίσιμα και περιμένουν απαντήσεις.
Ως συνήθως το ενδιαφέρον είναι μεγάλο, στα ΜΜΕ πολλά ελέχθησαν και γράφτηκαν, αλλά με την πάροδο του χρόνου το θέμα θα ατονήσει τόσον ώστε, όταν θα φθάσει στο ακροατήριο του Δικαστηρίου, αυτό θα είναι σχεδόν άδειο.
Αλλά οι αδικοχαμένοι άνθρωποι δεν γυρίζουν πίσω.
Η ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ (SOLAS) ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ!
Capt. Ν. Πλακάς